| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
__________________ Stats: 1m77. 97 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 140 kg x 4. Deadlift: 210 kg. | |
| |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder | Rol pepermunt dérin schuiven.
__________________ † bp 100(pauze) dl 210 sq 180 http://en.wikipedia.org/wiki/Bigorexia |
| |
| | #23 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Liever één kut in de hand dan de lucht van tien.
__________________ Hoogachtend.. |
| |
| | #24 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik zit momenteel in de cut, geen simple suikers voor mij |
| |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | |
| |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: United States of Xtopia Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 11 |
__________________ STATS: 1.80 95kg GROWTH SEASON !! Proud Member of the DBB Traps Squad! Beginners lees dit! Animal Pump Review! Mijn Foto's! Check out my deviantART gallery! |
| |
| | #27 |
| Cool Novice | hoe maak je beffen lekker: let op he dit is mijn gouwe tip hhaa eerst goed nat maken en dan een flinke shep vanilje whey er over ook goed voor het herstel van de rit |
| |
| | #28 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 33 | misschien wat peper en zout?
__________________ de enige die mij gelukkig maakt....ben ik zelf animallegs and llounge => de reetridders van DBB |
| |
| | #29 |
| Cool Novice | kruiden maken de smaak he |
| |
| | #30 |
| Cool Novice | Wat is beffen ?? |
| |
| | #31 |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Echte mannen beffen niet, die worden gepijpt.
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| |
| | #32 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 1 Karma Power: 0 |
__________________ PINDAKAAS!!!, daar wordt je groot en sterk van. Stats: SQ: 8*80 BP: 7*40 DL: 10*60 LP: 5*160 @1.72, @72kg, @20% |
| |
| | #33 |
| ★ All Natural Baby ★ | Hoe maak jij beffen lekker dan?
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| |
| | #34 |
| Colossal Veteran | Als je vriendin even niet op let doe je stiekem de grote wisseltruc met de hond van de buren, de beestjes kunnen likken als een malle, en jij kan alle credits op eisen!
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| |
| | #35 |
| Advanced Bodybuilder | ik vind het zonder ook al lekker mja miss dat sommige naar rotte vis ruiken
__________________ Cutten... |
| |
| | #36 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Misschien alleen verzorgde meisjes beffen?!
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| |
| | #37 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 1 Karma Power: 0 | Als ik gebeft word zet ik altijd muziek op. Dat maakt het wat lekkerder.
__________________ PINDAKAAS!!!, daar wordt je groot en sterk van. Stats: SQ: 8*80 BP: 7*40 DL: 10*60 LP: 5*160 @1.72, @72kg, @20% |
| |
| | #38 |
| ★ All Natural Baby ★ | Wat is je muziek keuze dan? Keiharde rock of marvin gaye achtige muziek
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| |
| | #40 |
| Colossal Veteran | De openings tune van Lassie.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| |