| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Super Administrator | Ja lekker bb/fitness maaltijden maken kost veel tijd ik weet het. Makkelijkste is gewoon alles binnenkappen maar dat word je na een tijd ook beu geloof me. En alles in de blender gooien daar ga ik van over me nek, ben ik ook mee gestopt.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | haha gooi inderdaad veel in de blender
__________________ goed bezig pak flink wat massa.. 'hmm nee je bent gewoon dik' eten alsof je leven ervan af hangt |
| | |
| | #23 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Precies jah. Ik eet ook nog veel "puur". Vooral kwark en tonijn. Maar je wilt wel eens wat anders. Verandering van spijs doet immers eten.... Ben daarom ook steeds meer opzoek naar maaltijden die simpel en snel klaar te maken zijn en daarnaast ook nog goed smaken. | |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | ja da zeker leker ook met kappertjes en komkommer het leuke hier van is idd. dat je het op ieder moment vd dag kunt eten, en omdat het koud bewaard wordt is het een zeer voedzame maaltijd ook als je weinig tijd hebt prbeer ook eens een pannekoek met bijvoorbeeld geruld gehakt,tomaat en ui echt ook erg lekkur jamjam |
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | En, de tijd al gevonden intussen, Big T?
__________________ 30 jaar, 1m68, 66kg, papa van een superdochtertje van 2 (en een tweede op komst, hoi hoi) en veel te vet. Cardio-periode is aangebroken, vetpercentage MOET naar beneden... Logje is HIER te vinden... wish me luck! |
| | |
| | #26 |
| Freaky Bodybuilder | anders bump je een topic van 5 jaar geleden
__________________ . . . I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! When I am high...I am high on slin. Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder | De vorige post was anders van 8 februari laatstleden hoor En 't was eu hraptjen é Pol...
__________________ 30 jaar, 1m68, 66kg, papa van een superdochtertje van 2 (en een tweede op komst, hoi hoi) en veel te vet. Cardio-periode is aangebroken, vetpercentage MOET naar beneden... Logje is HIER te vinden... wish me luck! |
| | |
| | #28 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik krijg er spontaaan water van in me bek en ik heb nochtans net gegeten :=) |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice | Das nog eens een mooie maaltijd ! |
| | |
| | #30 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: vlaardingen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik Heb Een Vraagt Ik Wil Echt Aankomen Maar Ik Train Alleen |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 13 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik heb het ff nagerekent en ongeveer dit komt eruit: +/-100 gr eiwit 85-90 gr kh +/- 25 gr vet edit: en +/- 1000kcal Laatst aangepast door gabenn : 27 March 2008 om 17:59. |
| | |