| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 | |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ipv het in die maatbeker te gooien zou je alles toch ook in de blender kunnen doen of is dat iets teveel van het goede? al met al lijkt met het een prima recept ga het zeker eens uitproberen. Lijkt me ook mogelijk om met banaan smaak en banaan te doen. En pina colada smaak met ananas ofzo Citaat:
| |
| | |
| | #62 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 1 | Wat ik de laatste tijd wel eens doe, is zo'n optimel fruitkwark bak mixen met de biogarde kwark van de AH. Dan heb je een niet te zoete vruchtenkwark, die echt lekker smaakt, zonder suiker, met extra vitaminen en toch een hoge eiwitwaarde. nieuwe voedingswaarde bij 50% magere biogarde kwark van de AH en 50% optimel kwark: per 100G 44 kcal eiwit: 7.45 koolhydraten: 8,1 vet : 0,1 |
| | |
| | #63 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #64 | |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #65 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik heb het gister gemaakt. Weliswaar zonder de proteine poeder gewoon de aardbeien ook dr in mixen. K vond het wel goed smaken, maar je blijft tog wel een beetje die kwark smaak proeven, en dat is niet echt mijn favoriet. Mischien dat dit minder is met de poeder. In ieder geval een goed recept! |
| | |
| | #66 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik meng altijd me magere kwark met stukjes banaan en wat crusli of brinta, zo krijg je meteen ook koolhydraten binnen want pure magere kwark krijg ik echt niet weg |
| | |
| | #67 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Wat kaneelpoeder is ook lekker. Evt. wat zoetstof. |
| | |
| | #68 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #69 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 1 Karma Power: 0 | cereal Ik doe er ook wel eens van die Céréal Diaran door. Die heb je in geloof ik 4 smaken. sinaasappel, framboos, aardbei en nog één. Je kan die bij appie halen (daar staan ze bij de zonnatura producten verdekt opgesteld) of bij zón natuurwinkel. maar het verschilt nogal in prijs. Voorzover ik weet is c1000 de goedkoopste 1,79. per fles van 330cc. waar je zeker 4kilo kwark mee kan verheerlijken. Zelf doe ik er dan nog een beetje zoetstof bij. Er zitten geen calorien in.
__________________ PINDAKAAS!!!, daar wordt je groot en sterk van. Stats: SQ: 8*80 BP: 7*40 DL: 10*60 LP: 5*160 @1.72, @72kg, @20% Laatst aangepast door Babsie : 23 April 2008 om 18:28. |
| | |