MuscleMeat

Kwarkpannekoeken

Bezoekers in dit topic

Bussy2002

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
5 mrt 2007
Berichten
152
Waardering
0
Ingredienten

200 gram zelfrijzend bakmeel
1 heel ei 2 eiwitten
2 dl melk
225 gram kwark

optioneel :

zakje vanillesuiker
Rozijnen/appel etc.

Bereiding:

Zeef de meel en voeg het ei en de eiwitten toe beetje melk erbij en roeren maar. Voeg de rest van de melk toe en natuurlijk de kwark (vanillesuiker/rozijnen/appel). Roeren tot een glad beslag en dan in de pan!

Eet ze !!
 
eej kerel kun je ook de voedingswaarde opzoeken? en voor hoeveel pannekoeken is dit ongeveer?

alvast bedankt
 
Tuurlijk doe ik dat Cal Ei KH Vet

zelfrijzend bakmeel 100 gr. 354 10 74.2 1
zelfrijzend bakmeel 100 gr. 354 10 74.2 1

ei 1 stuk 82 7 0 6

ei-eiwit 1 stuk 16 4 0 0
ei-eiwit 1 stuk 16 4 0 0

kwark (mager) 225 gr. 144 29,25 6,75 0

Totaal 966 Call 64,25 Ei 155,15 KH 8 vet

Het aantal ligt natuurlijk aan je zelf !! Maar ik bak er wel een aantal van !
 
Kan je deze pannenkoeken ook invriezen? Vraag me wel af of dit wel geschikt is voor in de cut..
 
voor de cut lijkt me niet he....behoorlijk wat koolhydraten! tenzij je ze als ontbijt neemt...
 
Idd is ook niet voor de cut! En ik heb geen flauw idee of je ze kan invriezen aangezien er eieren in zitten
 
Huge kick, ga deze vrijdag of zaterdag eens proberen te maken. Kijken of het wat is. :D
 
dat wordt wat met mij.. ik zal eens kijken ;) koken met prutsers :P
 
Ik eet wel es zo een half potje kwak met wat pannekoeken, ook heel lekker. Echt ideaal als je niet de tijd hebt één en ander zelf klaar te maken.
 
Alweer een mega-kick. Ga vanmiddag deze pannenkoeken maar eens bakken! Vorige keer was het een beetje mislukt (ze waren te dik, binnenkant was dus niet gaar), dus zal nu beter mijn best doen! :cool:
 
Back
Naar boven