XXL Nutrition

kwark snel weg werken

Bezoekers in dit topic

luppie

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
15 jul 2004
Berichten
12.344
Waardering
3
als je weinig tijd hebt en je hebt dikke kwark, of als je niet te zuure kwark wilt. gooi dan je kwark in een grote maatbeker en doe er net zo veel water in tot het drinkbaar is natuurlijk wel mixen. het lijkt dan net op magere yogert of nog dunner karnemelk.en helemaal niet zuur.;)
 
Goeie tip! Kan je het ook met melk doen dan of word het dan goor?
 
Goeie tip! Kan je het ook met melk doen dan of word het dan goor?
kan ook maar ik doe het met water omdat ik aan het cutten ben melk kan ook prima. krijg je meer smaak denk ik
 
Thx ga ik zeker proberen aangezien ik soms moeite heb met kwark :D
 
of gewoon al natte kwark van de c1000 kopen en een scheut siroop er doorheen mikken ;)
 
Wat ik doe is de kwark van de aldi (ontzettend gort-droog) met een scheutje magere melk mixen tot het ongeveer zo dik is als magere yoghurt, een schep bruine suiker erdoor en smullen maar :D

Iedere keer als ik het naar binnen zit te werken voelt het als de beloning voor het harde werken :D
 
of beetje honing er door :P
 
sjoekee waarom bruine suiker ??
 
ok thanks sanca weer wat wijzer :)
grt Joch-em
 
als je weinig tijd hebt en je hebt dikke kwark, of als je niet te zuure kwark wilt. gooi dan je kwark in een grote maatbeker en doe er net zo veel water in tot het drinkbaar is natuurlijk wel mixen. het lijkt dan net op magere yogert of nog dunner karnemelk.en helemaal niet zuur.;)

Hoeveel krijg je dan binnen? Halve liter? Geen last daarna van die volle maag?

En als de kwark stijf is als ie net uit de koelkast komt moet je hem vantevoren even een kwartiertje op kamertemperatuur laten staan. Dan wordt ie wat zachter.
 
ik heb kwark ook 1 keer vloeibaar gemaakt met melk tering wat was ik dicht bij kotsen. Maarja ik neem nu voor lief dat het te ETEN is en niet te DRINKEN.
 
Ofwel koop je smeuïge kwark (Danone - C1000 - Konings) die je zonder probleem kan eten ofwel koop je vastere kwark (Aldi - Lidl) oplossing : schepje bosbessenjam of wat ananas in stukjes, wedden dat het binnen gaat alsof het niets is..
 
je kan natuurlijk ook lekker muslie door je kwark heen doen beetje roer das ook fijn hor
 
wat je ook kunt doen is 2 theelp oploskoffie(ik gebruik caffeinevrije omdat ik het als laatste maaltijd eet) oplossen met heet water en dat door je kwark mengen met zoetstof ....dat smaakt heerlijk een beetje naar mocca
 
leuke tips allemaal ;)
 
Hoeveel krijg je dan binnen? Halve liter? Geen last daarna van die volle maag?

En als de kwark stijf is als ie net uit de koelkast komt moet je hem vantevoren even een kwartiertje op kamertemperatuur laten staan. Dan wordt ie wat zachter.

jah halve liter maar dat is nix:o
 
Back
Naar boven