| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | koude aardappelen(gekookt) lekker maken Ik zit er aan te denken om aardappelen(gekookt) mee naar school te nemen en deze koud te gaan eten. Dit is eigenlijk best makkelijk, je vraagt de dag van te voren aan je moeder of zij extra aardappelen wil koken die je dan de dag erna mee kan nemen. Nu vraag ik mij af wat ik hier aan kan toevoegen zodat deze lekker smaken?
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok Laatst aangepast door Rawplayer : 27 December 2006 om 16:28. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Ik doe er wel eens sla doorheen met stukjes kip...Dus alles mengen...
__________________ -In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti- |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Ik te denken aan iets van een lowcarb dressing ofzo? Ik kan met de zoekfunctie niet echt iets vinden.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #4 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Citaat:
Jat het aantal wat je nodig bent er tussen uit laat ze afkoelen en vervolgens besprenkelen met olijolie, rozemarijn, peper, snufje zout, wat cintroensap en pers er een teen knoflook doorheen. 's Avonds bakken tot deze krokant zijn af laten koelen in de koelkast. Volgende dag mee en smullen maar | |
| | |
| | #5 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Je vreet ze met schil op. Ik zou dan Red star of red baron aardappeen nemen. En je snijd ze niet in plakken, maar overdwars helemaal door en dan dikke plakken |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Je moet wat karma punten verdelen.... Hier krijg je karma voor en nog meer als je het voor mij klaar maakt
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 36 | |
| | |
| | #9 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: V
Karma Power: 0 | waar zn aardappelenm good voor?ik neem aan veel koolhydraten toch? |
| | |
| | #10 |
| Colossal Veteran | beetje zout mm
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | klinkt lekkuhhhh waneer kunnen we komen eten??
__________________ vroeger 135 kg schoon aan de haak ......... NU perfectie in de maak!!!! 6e S&F cup 2007 1e Hercules cup 2007 (heren tot 90 kg) 4 e Rotterdamcup(2007) 3e YBF (Superbody 2 , 2007) 3e Atlascup Status: bulking and building Its all about the game,and how you play it !!! Born naturall ,alway's be naturall !!!!! |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 36 | Vandaag niet! Vandaag is het de restjes van de gele rijst met eieren in hete tomatensaus en gemarineerde gegrillde kip ( althans na de training ) Vanavond is Tortellini met gekruide gehaktballetjes ( volgens mijn recept ) in tomatensaus met wat oregano |
| | |
| | #13 |
| JULLIE HELD Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Zijn er nog mensen die tips hebben over welke caloriearme saus je over de aardappelen kan gooien? |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Stroganof sausje is ook lekker als ik het toch goed geschreven heb.. |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 36 | |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ik maak er een stampot van met groenten en vlees, kipfilet met ui en paprika en nog wat groenten, wat ik kan vinden. ook lekker met pasta en rijst. |
| | |
| | #17 |
| Banned Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | koude aardappels mee naar school gasten eten jullie het op in de wc? |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | da's ook niet smakelijk. meestal hebben ze daar wel ergens tafels waar je aan kan gaan zitten |
| | |
| | #19 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 |
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 1 | peper en zout |
| | |