| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant | Havermout of brinta als soort van cake
Ideaal als je een blok beton in je maag wilt (oftewel extreme verzadiging) Ideaal als je het mee wilt nemen naar werk. Persoonlijk vind ik het nog lekker ook ![]() Benodigdheden: - 100 gram havermout of brinta - 0,5 L melk - 10 ei eiwit - 1 heel ei - 2 eetlepels kaneel - Evt rozijnen Alles in de blender en daarna in een bak of schaal in de magnetron. Niet meer dan de schaal halfvol!! Het rijst namelijk. Zelf deed ik 20 minuten met 650 watt. Perfect hard geworden soort van cake. Meegenomen naar mijn werk in tupperware bak en 2x van gegeten. MEGAVULLING. Qua voeding zit er iets van 100a120 gram KH in (met of zonder rozijnen) 60a70 gram eiwit en mss iets van 10a15 gram vet. (ligt eraan of ja mager of halfvolle melk en brinta of havermout neemt) Ideaal dus. Je bent knappe jongen als je het in 1 keer weg krijgt op deze manier.
__________________ WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van NL 2009 9e Sterkste man van NL 2010 8e RPB promomovies: http://www.youtube.com/watch?v=wSuJVuvzSCI http://www.youtube.com/watch?v=Q9RIeEkcuiU Sterk worden is geen kunstje, er zijn geen geheimen, het komt niet uit een potje, het is vooral wilskracht. OHHH ja de opmerking: "kei gaaf man, die kin zo ut spartacus komuh" -105 kg strongman, 140log, 420yoke, 320DL |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Havermout of brinta als soort van cake
dat is wel lekker snel te maken zeg ![]() de moeite waard om te proberen
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Klinkt heerlijk. Spoiler: Toon edit: Al ga ik het wel echt een keer proberen.. wie weet lust ik het zo wel.
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #4 | |
| [əˈfɛdrɪn] Aangemeld: apr 2007 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m83 80kg 12% Karma: ![]() | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Citaat:
| |
| | |
| | #5 |
| Huge Freak | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Thanks G gaan we van de week eens proberen.
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| | |
| | #6 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Citaat:
goed om te horen man de simpelste recepten zijn vaak het lekkerste
__________________ www.thezeitgeistmovement.com | |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Liefst met zoveel mogelijk rozijnen, dan zijn ze t lekkerst, je kan ze ook in de koekenpan doen voor half uur tot drie kwartier
__________________ Bench: 150 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 1,76 bij 94 kg. Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Havermout of brinta als soort van cake
...
Laatst aangepast door aleyezonme : ma 10 nov 2008 om 20:29 |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 26 Geslacht: M
zojuist geprobeerd, en na 40 min in de oven bleef het binnenin als pap, en buitenkant was goed bruin... toch zo binnengewerkt maar vraag mij af wat ik verkeerd gedaan heb?
|
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: وادي الملوك سقار Leeftijd: 24 Geslacht: M
Topicstarter deed het in de magnetron en jij in de oven.. Misschien dat dat het probleem is?
__________________ Karanka! Isnogood: 'Wat een ultieme mix van extreme sickheads en mongolen in dit topic' |
| | |
| | #11 |
dat zal het wel zijn |
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Waar halen jullie trouwens goedkoop rozijnen?
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| | |
| | #13 |
Appie heyn/digros?
__________________ Bench: 150 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 1,76 bij 94 kg. Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
in de magnetron een (soort van) cake maken? met de magnetron kan ik wel overweg, als het maar geen oven is. Dus ff proberen als ik de tijd/zin heb. |
| | |
| | #15 |
| Monstrous Giant | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Moet magnetron zijn en geen oven.
__________________ WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van NL 2009 9e Sterkste man van NL 2010 8e RPB promomovies: http://www.youtube.com/watch?v=wSuJVuvzSCI http://www.youtube.com/watch?v=Q9RIeEkcuiU Sterk worden is geen kunstje, er zijn geen geheimen, het komt niet uit een potje, het is vooral wilskracht. OHHH ja de opmerking: "kei gaaf man, die kin zo ut spartacus komuh" -105 kg strongman, 140log, 420yoke, 320DL |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Limburg Leeftijd: 22 Geslacht: M
klinkt goed en makkelijk, ga deze vrijdag proberen!
__________________ 1.75m 76 kg 12.4% BP: 110kg 3x SQ: 140kg 5x DL: 110kg 5x |
| | |
| | #17 |
zeker eens proberen
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #18 |
| Monstrous Giant | Re: Havermout of brinta als soort van cake
Vandaag nieuwe versie klaargemaakt voor de eerste pauze. 100 gram brinta 4 ei eiwit 2 hele eieren 200 ml magere melk 25 gram whey eiwitpoeder (vanille) 100 gram studentenhaver 20 minuten 650 watt magnetron. Damn die is echt enorm geworden, zwelde de hele schaal uit en is perfect qua structuur geworden. Klein stukje geproeft en is echt lekker.
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Ik ga het dit weekend echt eens proberen. Lijkt me ook wel lekker voor de afwisseling! Ben benieuwd.
|
| | |
| | #20 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
super lekker, super handig !!.. aanrader voor iedereen, zeker mooi voor tussen colleges door |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| brinta, cake., havermout, soort |
| Topic opties | |
| |