| | #1 |
| Cool Novice | FAT-FREE Banana Loaf Deze heb ik uit internet gehaald. Echte aanrader!! En Splenda kan je online kopen. LEK-KER!!! Ingredients: Wet: 3 egg whites 3 ripe bananas, mashed 1/2 cup applesauce 3/4 cup Splenda Dry: 2 cups flour 1 teaspoon baking soda 1/2 teaspoon baking powder 1/2 teaspoon salt 1/2 cup almonds, chopped or slivered (optional) INSTRUCTIONS: Preheat the oven to 325 degrees Fahrenheit. In a medium bowl, beat the egg whites, and add the remaining wet ingredients – mix thoroughly. In another bowl, mix the dry ingredients. Then lightly blend all of the ingredients together, and pour the mixture into a loaf pan. Bake for 50 minutes, or until a toothpick comes out dry. Let the loaf stand in the pan for 10 minutes, then slice and serve. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 1 | Klinkt lekker! Ga ik eens proberen! Ik denk dat je die splenda ook kunt vervangen door bak zoetstof toch? |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | Nee je moet echt splenda gebruiken of gewoon suiker. Splenda is toch anders dan de andere zoetstoffen. Als je suiker gebruikt zou ik wel wat minder in doen en de bananen moeten goed rijp zijn. Persoonlijk vind ik het lekker als ze een beetje overrijp zijn. Net niet meer te eten zeg maar niet bedorven. |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | wat is splenda eigenlijk? nog nooit van gehoord en hoe smaakt het ding? zoet of zout
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Splenda is zoet, vergelijkbaar met canderel. |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Te koop bij de Toko?
__________________ You've been pushing too many Pencils, Dillon. Had enough? |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Ik vind Splenda beter smaken dan canderel. Ik koop het online Dieetwebshop :: Low Carb Dieet :: Diversen :: Splenda Granulaat Ik heb het ooit op de markt in den haag gezien. |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder | Trek eens een foto als het gemaakt is, ik wil wel eens zien hoe het eruit ziet
__________________ Training is a way of living.. |
| | |
| | #9 | |
| Cool Novice | Citaat:
Oh oh, wacht ik kijk wat ik kan vinden. Laatst aangepast door EvilAngel : 7 April 2008 om 12:14. | |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | |
| | |