Fitness Seller

Elpida's recepten

Bezoekers in dit topic

elpida

Cool Novice
Lid sinds
24 jan 2011
Berichten
137
Waardering
16
Lengte
1m60
Massa
58kg
Vetpercentage
21%
Zelf pindakaas/notenpasta maken,
neem wat noten/pinda's, hak ze fijn in een keukenmachine, om het smeuiger te maken voeg je een klein beetje olie toe (beste is notenolie, maar elke andere olie wil ook) en tadaa je hebt je eigen pindakaas zonder toegevoegde suikers~!

Brownie
2 scheppen choco whey
eetlepel pindakaas
50cl water
meng alles door elkaar en 2 min. in de magnetron

pindakaascups
eetlepel pindakaas,
schep (choco)whey,
zoetstof naar smaak,
250ml water.
meng alles doorelkaar, stop het in een bakje in de vriezer, naar een paar uurtjes is het klaar! HEERLIJK DIT!

wheykoffie
schep vanille whey
theelepel oploskoffie
water
scheutje melk naar smaak
en mixen maar! wat ijsklontjes toevoegen en je hebt een heerlijke frappé (ijskoffie)
 
Die wheykoffie klinkt goed, binnenkort maar eens even maken met choco whey.
 
Nice! Thanx! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Brownie gister 4 gemaakt alleen op met 1eiwit zoetstof en chocowhey en dan in magnetron.Vullen goed!
 
Foto's iemand? Die brownie lijkt mij er wel leuk uitzien. :D
 
kwarkmouse
3 eiwitten
1 schep whey (ik hou van choco, maar elke andere smaak kan natuurlijk ook)
500gr kwark
alles mixen, in een kom doen en 3/4 uur in de koelkast laten staan tot het is opgestijft.. Jamjamm

Eiwitijsjes :P
ijslollyvormpjes
1 schep whey
magere kwark/magere yogurt
even mixen, in de vormpjes gieten en invriezen..

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

brood met geen/weinig KH
- beetje lijnzaad
2 eieren
5 ei-eiwitten
5 eelepels lijnzaadolie (olijfolie werkt ook prima)
1 eetlepel bakpoeder
1 theelepel zout
125ml water
zoetstof naar smaak
eerst de droge ingredienten mixen, daarna de natte toevoegen, stop in een bakvorm, 30 minuten op 350 graden.
145 kcal, 11 g vet, minder dan 1 g KH, 6.5g eiwit (per portie)

heerlijke pannekoek
40 gr. havermout
4 eiwitten
1 banaan + eventueel paar bessen
halve scoop vanille whey
beetje kaneel
zoetstof naar smaak
alles mixen en bakken als een pannenkoek
 
Handig die recepten voor weekend;)
Ben benieuwd of je nog meer hebt;)
 
Ja er komen meer!
 
Welk wattage moet die brownie in de magnetron?
 
Ijs
5 eiwitten
1 schep whey
Zoetstof naar smaak
Eiwitten mixen tot het schuimt, dan whey toevoegen nog even mixen , uurtje in de vriezer en je hebt overheerlijk ijs 

Fudge
1 eetlepel cocosolie
1 eetlepel lijnzaad
Theelepel zoetstof
Theelepel pindakaas o.i.d.
Theelepel cacao (ongezoet)
Doe de cocosolie eerst even 20sec in de magnetron tot het smelt, de rest van de ingrediënten toevoegen, in vormpjes doen.. 10 minuten in vriezer en klaar!

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Welk wattage moet die brownie in de magnetron?

eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik heb zo'n oude magnetron, kan je alleen maar aan en uit zetten.. maar daar doet ie t ook mee... :P gewoon proberen

ennn nog even recept voor pudding:
- schep whey
- eetlepel pindakaas of een andere notenpasta
- 250ml water
even mixen, halfuurtje in de vriezer (niet langer want dan krijg je ijs:P)
 
Ga denk ik vanaf of weekend is dat ijs proberen te maken
 
pannekoek net gemaakt, en goed gelukt en lekker! whey banaan erbij gedaan, paste wel bij die banaan he
een idee om het zonder die banaan te doen? in de cut is een banaan niet echt beste keuze..
 
jaa tuurlijk kan je de pannekoek ook zonder banaan doen.. gewoon weglaten of iets anders toevoegen.. kan allemaal :D
 
heb de mouse net gemaakt, is zien of het wat wordt!
 
gezonde pannekoek met kikkererwten

- 50gr kikkererwten
- halve ui
- 2 eiwitten
- beetje sambal/andere kruiden naar smaak

eerst de kikkererwten koken, daarna pureren samen met de ui in de keukenmachine, sambal en kruiden toevoegen. eieren splitsen en eiwit toevoegen (eigeel kan ook je dat wilt) dan nog even goed mixen en opbakken als een pannenkoek, is heeeeeeeeerlijk!
 
gezonde pannekoek met kikkererwten

- 50gr kikkererwten
- halve ui
- 2 eiwitten
- beetje sambal/andere kruiden naar smaak

eerst de kikkererwten koken, daarna pureren samen met de ui in de keukenmachine, sambal en kruiden toevoegen. eieren splitsen en eiwit toevoegen (eigeel kan ook je dat wilt) dan nog even goed mixen en opbakken als een pannenkoek, is heeeeeeeeerlijk!

dat komt goed uit, ik had net kikkererwten in water gelegd om straks te koken :)
ga het straks meteen proberen
welke kruiden gebruik je meestal?
 
Toetjes zijn echt jou ding of niet? :D doe mij maar een lekker biefstukje ;) al klinkt die fudge wel nomnomnom!
 
heb zelf ook al eens een fudge versie gemaakt die ik had gezien op youtube, zeker een aanrader :)
 
dat komt goed uit, ik had net kikkererwten in water gelegd om straks te koken :)
ga het straks meteen proberen
welke kruiden gebruik je meestal?

ik hou van chayennepeper, sambal, chili, etc.. ik hou van pittig :P

---------- Post added do 9 jun 2011 at 20:35 ----------

Toetjes zijn echt jou ding of niet? :D doe mij maar een lekker biefstukje ;) al klinkt die fudge wel nomnomnom!

Haha tjah ik ben een vrouw he.. toetjes en chocola zijn helaas een verslaving.. :P
 
cayennepeper gebruik ik ook meestal, voor de extra metabolismeboost :)
 
Back
Naar boven