| | #41 |
| Cool Novice | heb ze gisteren ook gemaakt, best wel lekker. KARMA!! //edit: argh, post is ouder dan 14 dagen, gaat blijkbaar niet dan
__________________ Spoiler |
| | |
| | #42 |
| Ripped Bodybuilder | Ik heb ze vanmorgen gemaakt en ze zien er echt heel anders uit dan die van Guru maar ze smaken redelijk. De structuur is een beetje taai. Het recept klopt ook niet helemaal. Er staat niet in wanneer je de whey erbij moet een wanneer de honing. Whey deed ik op goede gok erbij en honing was ik vergeten. Ik heb trouwens bananensmaak whey gebruikt maar dat proef je bijna niet meer. |
| | |
| | #43 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 13 | Ik heb het recept deze namiddag uitgeprobeerd. Ik heb er geen repen van gemaakt maar een soort van taart. Elke dag eet ik één stuk (acht stukken per taart). Voedingwaarde van mijn taart: per 100gr: kcal 151,45 eiwit: 11,00 koolh: 22,81 vet:1,84 per stuk: kcal 196,89 eiwit: 14,31 koolh: 29,65 vet:2,39 Ik heb het recept van gurumaster gevolgd. Enkel heb ik pandanrijst vervangen door volkoren rijst en heb ik chocolade smaak whey gebruikt. Ik vind het echt geslaagd! Karma voor gurumaster voor het recept! Hier een foto van mijn taart: ![]() |
| | |
| | #44 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Hahaha gewoonweg super! SC
__________________ Et in Arcadia Ego |
| | |
| | #45 |
| Dutch Bodybuilder | Hoe lang zijn deze repen trouwens houdbaar (in de koelkast of niet) en zijn ze misschien in te vriezen?
__________________ JAJAJA |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |