Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Voeding > Recepten

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 16 April 2008, 06:50   #1
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 4 Arescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijn
Chocomousse

Weet iemand hoe ik goed een chocomousse zou kunnen maken? Ik zit in de cut dus liefst niet met suiker/zuivel.
Ik had al eens iets geprobeerd met opgeklopt eiwit, chocowhey, zoetstof en kwark (poeder onderscheppen gaat namelijk niet zo goed volgens mij) maar dit was niet echt extreem lekker, smaakte teveel naar kwark.
En ja ok ik weet dat kwark zuivel is maar ik wist niet met wat ik mn whey anders moest mengen om een soort 'chocoladesaus' te krijgen die ik er wel onder kon scheppen
thx!
Arescs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 07:37   #2
pol
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 29
Karma Power: 4 pol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbaken
ik zou toch proberen om poeder onder te scheppen.

normaal gezien is het eiwit + suiker + cacaopoeder of gesmolten chocolade.

zonder suiker lijkt me al wat moeilijker omdat de suiker het eiwit wel extra doet stollen, dat heb ik nu nog niet geprobeerd.

kwark lijkt me idd geen goed idee om erbij te doen.
pol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 08:15   #3
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 20
Karma Power: 4 Arescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijnArescs heeft veel om trots over te zijn
Het was wel lekker hoor tis dat niet maar het was geen chocomousse snap je . Kzal ook wel eens met dat poeder proberen dan. Ben alleen wat bang dat ik dan teveel moet onderscheppen en mijn eiwit helemaal slap gaat worden :$
Arescs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 08:20   #4
pol
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 29
Karma Power: 4 pol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbakenpol is een prachtig lichtbaken
mja, zelfgemaakte krijg ik ook wel nooit zo stijf als die in de winkel, maar die zit dan ook vol verdikkingsmiddelen.

best wel paar uur laten opstijven in de ijskast
pol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels