| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Chocomousse Weet iemand hoe ik goed een chocomousse zou kunnen maken? Ik zit in de cut dus liefst niet met suiker/zuivel. Ik had al eens iets geprobeerd met opgeklopt eiwit, chocowhey, zoetstof en kwark (poeder onderscheppen gaat namelijk niet zo goed volgens mij) maar dit was niet echt extreem lekker, smaakte teveel naar kwark. En ja ok ik weet dat kwark zuivel is maar ik wist niet met wat ik mn whey anders moest mengen om een soort 'chocoladesaus' te krijgen die ik er wel onder kon scheppen thx! |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ik zou toch proberen om poeder onder te scheppen. normaal gezien is het eiwit + suiker + cacaopoeder of gesmolten chocolade. zonder suiker lijkt me al wat moeilijker omdat de suiker het eiwit wel extra doet stollen, dat heb ik nu nog niet geprobeerd. kwark lijkt me idd geen goed idee om erbij te doen. |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Het was wel lekker hoor tis dat niet maar het was geen chocomousse snap je |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | mja, zelfgemaakte krijg ik ook wel nooit zo stijf als die in de winkel, maar die zit dan ook vol verdikkingsmiddelen. best wel paar uur laten opstijven in de ijskast |
| | |