| | #21 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Lekker zal je shake wel zijn Ik maak dagelijks een andere shake: 400gram platte kaas 40 cl melk 3 stukken fruit
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice | Ik maak ook regelmatig een milkshake met daarin 400ml halfvolle melk 2 bananen 3 bollen vanille ijs. Vleugje vanillesuiker Nu ben ik an het denken of ik er ook geen eieren kan doordoen om wat meer eiwitten binnen te spelen. Ik ben een hardgainer die enorm moeilijk bijkomt..... Alvast Bedankt voor de raad
__________________ Ik ben een beest !!! Formaatje fruitvlieg dan...... |
| | |
| | #23 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
OT: voor de hardgainers onder ons is een shake met melk, ijscreme en banaan een goede oplossing!
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #24 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #25 | |
| Cool Novice | Citaat:
Ben eens een pot gaan kopen van 800gram en die kostte me bijna 30euro.... Vind ik wel veel.
__________________ Ik ben een beest !!! Formaatje fruitvlieg dan...... | |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #27 |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Koop eens een grotere pot hé, is voordeliger... plus je doet nog behoorlijk lang met zo'n pot als je maar één schep per dag gebruikt voor in je bulkshake hoor! De rest van je eiwitten kan je namelijk perfect uit de voeding halen (kwark + melk + vis + ...)
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches |
| | |