| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | so hé, dat was idd wel erg vroeg
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Toen werd ik mama.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 |
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #24 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Nee, samenwonen.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | Dan ben je altijd nog ouder dan 15
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #26 |
Karma Power: 7 | Wat is een jaar. Hoe ouder je wordt, hoe minder een jaartje uitmaakt.
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Geslacht: M
Karma Power: 6 | Zo veel mogelijk 'vers' vlees en niet van die gepaneerde rommel iig. Rundergehakt, kip, biefstuk, runderlappen. Groente ook vers, bloemkool, brocoli, salade's van tomaat komkommer en sla, doperwten + winterpeen, snijbonen, paksoi, chinesekool, bleekselderij enz enz.
__________________ Compton's Most Wanted - The Hood Took Me Under None of these morons suspect how huge im gonna be...! Logje |
| | |
| | #28 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
produkten wat vet bevat kies bij uitzondering het slechtste vlees wat je kunt eten is hacheevlees,klapstuk,gehak half om half, saucijs,slavink speklappen,rookworst,vleesschijf,lever,niertjes kies als middenweg rollade,riblappen,rundergehakt, rundervinken,rib/schouderkarbonade krabbetjes,schouderlappen kies bij voorkeur bieflappen, biestuk, rosbief, magere runderlappen, poelet, tartaar, varkenslappen, fricandeau, hamlappen, oester, ongepaneerde, filet, haaskarbonade
__________________ Bench 6x100 Squate 5x110 Deadlift 1x160 | |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Geslacht: M
Karma Power: 6 | Ik heb het over die gepaneerde zooi uit de supermarkt. Zelf paneren kan je doen maar volgens mij wordt dan veel vet opgenomen door het paneermeel.
__________________ Compton's Most Wanted - The Hood Took Me Under None of these morons suspect how huge im gonna be...! Logje |
| | |
| | #30 |
| Dutch Bodybuilder | Bedankt voor de reacties Note: heb al te veel karma gegeven de laatste 24 uur. Jullie krijgen dat nog!
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Halfpond Hamburger met tomaat en augurk. Altijd lekker
__________________ Why do smart people do stupid things? |
| | |