| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Aardappels + groente + vlees Hey, Welke groentes en vlees kan je het beste doen bij aardappels? Ik doe meestal iets van spinazie, boerekool, rooie kool met biefstuk, geldersche schijf etc. Iemand suggesties? Keranos.
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Wat jij wil. Ben zelf alleen niet zo weg van die Gelderseschijf. Eet dan kip.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | is eigenlijk allemaal wel goed, als je niet kort voor een wedstrijd staat. mager vlees + aapdappels + groenten =
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Sjah...veel rood vlees, groente..brocolli Maar of dat allemaal heel veel uit maakt, dunno
__________________ Hoogachtend.. |
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | whatever (variatie rules). Alleen zou ik wel echt vlees nemen en niet van die ideetjes van de slager die er in de verte uit zien als vlees maar in werkelijkheid vleesafval met vet is (gepaneerd en al).
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Maar ik vind rijst en pasta lekkerder dan aardappels.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Jah als vlees heb ik meestal: biefstuk, tartartje ow ik heb ook wel eens een hele unox rookworst (375gr) in me eten gedaan. Is dat goed vlees?
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #8 | |
Karma Power: 7 | Citaat:
Lees even wat er op de verpakking staat.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | haha oke ga ik even doen. Moete we er ff 1 kopen
| | |
| | #10 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | Citaat:
Rookworst zou zeker niet mijn vorkeur zijn nee, bevat minder eiwitten en veel vet. Wel als ik eens in Nederland ben, MOET ik gewoon een hemaworstje vreten
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 7 | Moet je maar s van alles doen wat je eet. Lezen wat erin zit. Dan weet je voor jezelf wel of dat goed voor je is of niet. Kom je er niet uit dan ga je hier de stickies lezen.
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder | ![]() Ik heb ff op de unox site opgezocht
| | |
| | #14 |
Karma Power: 7 | Ja, vooral het krokante laagje. Maar laat daar nou net veel vet in gaan zitten.
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | ziet er bijna allemaal als rommel uit. Rode kool zou ik ook laten omdat die meestal met suiker bereidt wordt
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 7 | Rode kool zelf klaarmaken. Met wat kleine stukjes appel en wat rozijnen.
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | TS is 15, ik verwacht wel dat zijn moeder zijn eten maakt
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 7 | Dan zegt ie dat maar tegen zijn moeder. En toen ik 15 was kookte ik ook wel s zelf.
| | |
| | #19 |
Karma Power: 18 | uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk, maar de meeste 15-jarigen laten hun mama koken
| | |
| | #20 |
Karma Power: 7 | Ik woonde op mezelf toen ik 16 was. :-)
| | |