XXL Nutrition

2 min whey muffin

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit. Ik ga het eens proberen. Dank je wel voor het posten!
 
@ 0:29

doet hij er nou chocomelk in?
 
ai dat is echt nice! effe wat lekkerdere whey kopen :P
 
@ 0:29

doet hij er nou chocomelk in?

lijkt zo ja in de plaats van melk, water of geplette banana

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

ziet er wel makkelijk uit, straks eens proberen
 
zag er idd goed uit, proberen waard...

alhoewel eieren in de magnetron, ik heb er een 'vreemd' gevoel bij.
 
zag er idd goed uit, proberen waard...

alhoewel eieren in de magnetron, ik heb er een 'vreemd' gevoel bij.


ja ik vond het ook echt raar, dit kan niet dacht ik! maar je krijgt echt een lekker stevige muffin

int begin lijkt het vanboven in je kom op een mousse, maar hij valt zo de kom uit en dan krimpt hij wat ineen en wordt hij stevig

tip: aspartaam voor de smaak, of pindakaas
 
****ed up dat het met rauw ei is ivm salmonella.
 
ei in de magnetron is niet raar heb vaak zat snel 3 geklopte eieren in de micro gedaan snel klaar,
1 tip doe geen eieren in de schil in de micro ;)
 
Laatst bewerkt:
nice dit ga ik dalijk ook ff proberen :D
 
thuis maar eens uitproberen dan :)
 
En hier het resultaat: Volgende keer een beetje spelen met de verhoudingen en misschien wat brokjes chocola toevoegen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
volgens mij deed die gozer er meer whey in en was het hoeveelheid (chocolade)melk echt (in verhouding) weinig..
 
En hier het resultaat: Volgende keer een beetje spelen met de verhoudingen en misschien wat brokjes chocola toevoegen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is idd speelbaar, meer melk = meer mousseachtig, ik doe 1.5 - 2 scoops ADP choco met echt een likje melk en 1 vol ei => 1 min 30
 
smaakt het ook? :)
 
smaakt het ook? :)
Ja smaakte wel aardig, soms wel een beetje naar omelet, had alleen denk ik iets te veel melk en te weinig whey, doe het volgende keer ook wel met chocowhey ofzo

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Op hoeveel watt zou je dit in de micro moeten doen?

1000w heb ik, 1 minuut 20
 
Back
Naar boven