Fitness Seller

Wout Zijlstra op NED. 2

Bezoekers in dit topic

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
25 apr 2006
Berichten
9.579
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
Zondag 18 november wordt er op Nederland 2 een uitzending van TV Fryslân uitgezonden over het sportleven van Wout Zijlstra. De uitzending begint om 14:00 uur. Gelukkig met NL ondertiteling :)
 
Thanx voor de tip, dat ga ik even bekijken zondag!
 
Ik heb het genoteerd!
 
Over 20 minuten dus op Nederland 2!
 
1.20 uur gab
 
Klopt; 'k ben nu weer wakker! :D
 
Wout Zijlstra is al jaren het boegbeeld van de sterke mannen in Fryslân. De Flits fan Folsgeare staat op nationaal en internationaal niveau aan de top. En dat al 22 jaar lang. Voor Zijlstra ligt de liefde bij de Highland Games, die al honderden jaren in Schotland worden bedreven. Honderden keren heeft hij meegedaan aan deze games. Omrop Fryslân ging met Wout Zijlstra mee naar Callander, een klein dorp in de highlands van Schotland en zag dat de Folsgaaster daar zeer populair is. Maar ook maakt de kijker kennis met zijn moeder, die altijd angstig was dat Wout zich zou vertillen. En hoe komt het met kleine Wout, zijn zoon? Wordt hij zijn opvolger?
 
ik vond het niks aan eerlijk gezegd
 
ik vond het niks aan eerlijk gezegd

Ik vond het eerlijk gezegd best wel intressant:cool: Als buitenstaander was het een mooie reportage van wat de sport allemaal inhoud.
 
Ik vond het een superdikke aflevering! Lijkt me ook leuk om daar een keer te gaan trainen!
 
Was een mooie eerlijke reportage.
 
Ik vond het prachtig om te zien.
Het gaf een mooi beeld van een icoon uit de Sterkste Man en Highland game sport.
En zoals hij zelf ook al zei: "zonder hem had de sport er niet uit gezien zoals nu".
 
Ik vond het prachtig om te zien.
Het gaf een mooi beeld van een icoon uit de Sterkste Man en Highland game sport.
En zoals hij zelf ook al zei: "zonder hem had de sport er niet uit gezien zoals nu".

Klopt, zijn boerderij is echt hét trainingsoord voor HG en is daarmee voor zover ik weet de enige aanbieder in Nederland.
 
Klopt, zijn boerderij is echt hét trainingsoord voor HG en is daarmee voor zover ik weet de enige aanbieder in Nederland.

Je kunt ook bij mij terecht.....:D
en ook in Hank trainen de broertjes van Oord en ene Viking.....
 
Was zeker een leuke docu, en wat een geweldige trainingsplek daarzo bij Wout!
 
DBB meet @ wout's ? :P
 
Spreken ze in friesland allemaal fries? Wel dat ze nl kunnen maar kunnen ze ook allemaal fries?

Raar taaltje.
Vroeger ben ik nog es opreis gegaan naar friesland.
Was toen een grote ballonshow.
 
Back
Naar boven