| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | wie trainen hier met principes van charles poliquin?
Hee mensen, Ik heb altijd een fascinatie gehad voor charles poliquin, de krachttrainer/goeroe uit Canada. Voor diegene die niet weten waar ik het over heb/of gewoon een paar leuke links willen, dit is een beetje waar hij allemaal over gaat: Power Clean Training Program - Article German Volume training input - Advanced Bodybuilding Irish Throwers Club - Poliquin Principals Part I Irish Throwers Club - Poliquin Principals Part II Plus een hele reeks artikelen op Testosterone Nation (tik zijn naam in bij de search engine). Zijn meest recente en controversiele artikel op deze site: Testosterone Nation - The Super-Accumulation Program Ik zit zelf in de nadagen van mijn atletische carriere (ik wordt bijna 26), en heb van de eerste link (het power clean programma) 3 weken gevolgd, met behoorlijk succes (daarna een niet gerelateerde blessure opgelopen). Ik vroeg me, zijn er meer mensen die met zijn schema's trainen, zij het atletisch of bodybuilding gerelateerd? |
| | |