MuscleMeat

Wereldprestatie,s Bench Press 2005

Bezoekers in dit topic

retroman

Novice
15 jaar lid
Lid sinds
6 feb 2005
Berichten
11
Waardering
0
Noord scharwoude wederom kampioen,
Compleet buiten verwachting is Spatacus weer kampioen bankdrukken voor ploegen 2005 geworden, frenszel kasteneer met 240kg absolute uitblinker in het team van spartacus, hij lijkt zijn blesure te boven te zijn en we hopen voor hem dat het weer richting 260 gaat! hij blijft een supertalent voor de toekomst!!!
opvallens waren de prestaties van Ielja Strik en djindra Badal, van Atlas Nijmegen, Ielja benaderde het WERELD record op 5,5 kg na, Bumper drukte 222.5 :D en dat biedt pespectief voor de NK, 230 moet haalbaar zijn!
Het was een spannende wedstrijd vandaag in Nijmegen, Atlas verdiende de titel maar door falen van Hormes 165 en Kraal 145 verdedigd Spartacus de titel!r
 
retroman zei:
Ielja benaderde het WERELD record op 5,5 kg na,/QUOTE]

Dit is niet juist. Ielja zit nog 11kg onder het wereld record in de -90kg en 7,5kg in de -82,5kg. Ielja mag nog lekker doortrainen :D en ze heeft laten zien dat ze goed op weg is. :whip:
 
Laatst bewerkt:
zou echt wel tof zijn.... wat meer wereld en europese records in de lage landen... (daarme bedoel ik belgië en nederland) ik ga in ieder geval mijn best doen op het EK om mijn nationale records alvast te verpulveren :D en binnen een jaartje of 2 hopelijk de europese te benaderen ;)
 
:cool: Who,s the coolest Benchpresser around?
IELJ :eek: A STRIK gefeliciteerd meid zoenen volgen!!!
:D :D :D :D :D 165KILO :D :D :D :D :D
 
hey, en die bumper dan 220/5kilo!!!!Zoink ;)
maar ik zag hem vandaag als een oude man rondlopen???
He Cor hoe was het met onze chamP(?ot)
Hoe was z,n EGO? :p
 
powerstrikkie

Hardcor zei:
:cool: Who,s the coolest Benchpresser around?
IELJ :eek: A STRIK gefeliciteerd meid zoenen volgen!!!
:D :D :D :D :D 165KILO :D :D :D :D :D
Dankje voor die lekkere kussen ik ga zeker mijn best doen om maar dichter en dichter bij dat Wereld record te komen ;)

ielja
 
ze is op de site Cor!!!!
jah ze is het echt! :eek:
Powerstrikie heet ze lachen, heK :rolleyes: anjer
 
Back
Naar boven