Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als één geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coördinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 10 September 2007, 21:02   #41
Advanced Bodybuilder

Geslacht: M
Karma Power: 6 Tielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te worden
wilde vandaag PR deadlift zetten, heb op grip gefaald. Heel m'n hand doet pijn. Heb het idee dat het qua kracht moet kunnen. Volgende week: 136 deadlift, 10 chin-ups pronated, 72 bench en 64 OH-press. Als dat zou lukken ben ik helemaal tevreden. Note to self: moet ik wel weer fatsoenlijk gaan eten.

Gaaf topic trouwens

"Wolla geen probleem, voor deze boy. Motherfucker, zoek geen ruzie. En zeg geen hoi."
© Youssef en Kamal
Tielie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 21:11   #42
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

Smoothmold's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 26
Smoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het Universum
Citaat:
Origineel gepost door Smoothmold Bekijk Post
ik ga voor de 160 kg squat vandaag. Dit gewicht heb ik nog nooit gepakt dus 1 rep zou al een PR zijn. Maar daar neem ik geen genoegen mee. Minimaal 4 keer
yep 4 reps gehaald

11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle
check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287
Smoothmold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 21:37   #43
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 10
Willy7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realm
@ Peccie: Lachen, laatst deed ik ook 5 x 160, en daarna 170 1 maal, verwachtte eigelijk 175 te kunnen, mr nee.....
Succes morgen! And let us know man

Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386

Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this?
Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting.
Willy7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 22:01   #44
Competitive Bodybuilder

The Locust's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 14
The Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realm
Congrats aan iedereen !

Ik ben dus voor front squat gegaan. Al van in de opwarmsets voelde ik dat ik nog niet hersteld was van vorige deadliftraining, mn onderrug was nog erg stijf en stram. Maar ik moest en zou een PR hebben, ben dus tot 175kg full front squat gegaan, ging vrij vlot. Wel maar een single en niet voor een triple, maar PR is PR ! Gezien de omstandigheden ben ik zeer tevreden ! Volgende keer fris en monter moet 185-190 lukken !
And all good things are yours

filmpjes
The Locust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 22:04   #45
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman

snoob's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 21
snoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (28 foto's)
HA ik heb GEFAALD op de benchpress GVD. Had 1 vinger hulp nodig met de 100kg om door men sticking point te komen. Heb het dan proberen goedmaken met een PR op pushpress / BOR en legpress !
Pushpress: 1 x 75kg -> 90kg
BOR: 5 x 100kg -> 4 x 110kg
Legpress: 5 x 300kg -> 2 x 400kg

Toch kut van men bench, maarja SHIT HAPPENS.
Mooie PR steven !
snoob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 22:05   #46
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 33
AlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar AlexT
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door AlexT Bekijk Post
Deadlift, ga voor 3x180 of 1x190, Roar!!
1x190 gehaald
AlexT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 22:35   #47
Banned
Powerlifter

Gillian's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 0
Gillian is herboren in de Halfgod realmGillian is herboren in de Halfgod realmGillian is herboren in de Halfgod realmGillian is herboren in de Halfgod realmGillian is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door AlexT Bekijk Post
1x190 gehaald
B.E.A.S.T
Gillian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 22:36   #48
Advanced Bodybuilder
Strongman

Karma Power: 5 wannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren wordenwannabeestrong zal spoedig herboren worden
Hehe congrats op naar de 300.
wannabeestrong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 22:42   #49
Cool Novice

belblade's Avatar

Karma Power: 1 belblade is op een gedistingeerde weg
ik ga elke training voor PR's, maar ik train dan ook nog maar 4 weken
morgen wordt het vermoedelijk benchpress, huidige pr is 65 1RM (povertjes maar een mens moet ergens beginnen )
training-PRs:
BP: 70kg (1RM)
Sumo squat: 100kg (5RM)
Normal squat: 70 (5RM)
Deadlift: 160kg (1RM)
BOR:65kg (5RM)
belblade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2007, 05:59   #50
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

uncLez's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 9
uncLez is herboren in de Dier realmuncLez is herboren in de Dier realmuncLez is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar uncLez
Oeh, net te laat gezien...

Gisteren ME Bench dag gedraaid en een pr van 165 kg neergezet op de floor press. Met deadstop.
Oud 11 September 2007, 06:00   #51
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

uncLez's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 9
uncLez is herboren in de Dier realmuncLez is herboren in de Dier realmuncLez is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar uncLez
Citaat:
Origineel gepost door The Locust Bekijk Post
Congrats aan iedereen !

Ik ben dus voor front squat gegaan. Al van in de opwarmsets voelde ik dat ik nog niet hersteld was van vorige deadliftraining, mn onderrug was nog erg stijf en stram. Maar ik moest en zou een PR hebben, ben dus tot 175kg full front squat gegaan, ging vrij vlot. Wel maar een single en niet voor een triple, maar PR is PR ! Gezien de omstandigheden ben ik zeer tevreden ! Volgende keer fris en monter moet 185-190 lukken !
Impressive... MOST impressive...
Oud 11 September 2007, 07:19   #52
Banned
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

Blackadder's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 0
Blackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma PresidentBlackadder is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar Blackadder
Citaat:
Origineel gepost door uncLez Bekijk Post

Gisteren ME Bench dag gedraaid en een pr van 165 kg neergezet op de floor press. Met deadstop.
animal !!
wat is je bench PR dan eigenlijk?
Blackadder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2007, 07:32   #53
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Vandaag iig 8xBW+20kg chins
4+ reps met 220 deadlift met deadstop (is geen PR, maar wel sinds mijn onderrugblessure.. althans 4+ reps zou wel een rep pr zijn).
Oud 11 September 2007, 07:33   #54
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 28
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Tielie Bekijk Post
[b]wilde vandaag PR deadlift zetten, heb op grip gefaald. Heel m'n hand doet pijn. Heb het idee dat het qua kracht moet kunnen. Volgende week: 136 deadlift, 10 chin-ups pronated, 72 bench en 64 OH-press. Als dat zou lukken ben ik helemaal tevreden. Note to self: moet ik wel weer fatsoenlijk gaan eten.

Gaaf topic trouwens
Sappie!
Oud 11 September 2007, 07:43   #55
Competitive Bodybuilder

The Locust's Avatar

Karma Power: 14
The Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door uncLez Bekijk Post

Dat is netjes man, doe ik je nog niet na...
(Maar ik lig nu ook niet zooo ver achter, vorige week 3x145)
And all good things are yours

filmpjes
The Locust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2007, 08:16   #56
Banned

Karma Power: 0 Lanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Gisteren front squat Ass to the grass: 1x150 (vorig was 140)
--> ik ben vrijdag te zwaar gegaan op front squat, anders zat er wel 155-160 in
Lanfeust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2007, 08:20   #57
Huge Freak

SanderM's Avatar

Leeftijd: 19
SanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma President
alweer 10 meer als je oude pr, op naar je nieuwe pr!

This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE!
SanderM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2007, 08:48   #58
Competitive Bodybuilder

maurice86's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 11
maurice86 is herboren in de Dier realmmaurice86 is herboren in de Dier realm
oly squat gehaald, 3 dubbels met 137,5, 1 met 140, en mp helaas maar 4 triples met 67,5,had vorige week ook niet volledig getraint en teveel gedronken dit weekend dus zou mee kunnen spelen, maar 4 triples alsnog pr
Oud 11 September 2007, 11:05   #59
Banned

Karma Power: 0 Lanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLanfeust heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door SanderM Bekijk Post
alweer 10 meer als je oude pr, op naar je nieuwe pr!
ik doe die oefening nog maar een paar maanden, dus het is normaal dat ik vooruit ga als een trein. De eerste keer dat ik dit deed, voelde 100 als zelfmoord .
Lanfeust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2007, 14:13   #60
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 6 Tielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenTielie heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
Sappie!
geen idee wat een sappie is maar er vormen zich nieuwe eeltplekken op mijn handen omdat ik van stang ben geswitcht met het chinnen, een bredere, hoekige stang namelijk. Normaal is grip nooit problematisch maar de huid van dat nieuwe eelt moet nog even hard worden. Volgende week trek ik hem gewoon omhoog

"Wolla geen probleem, voor deze boy. Motherfucker, zoek geen ruzie. En zeg geen hoi."
© Youssef en Kamal
Tielie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels