MuscleMeat

Triestige zaak.

Bezoekers in dit topic

'Trainen is zo ondankbaar, ik zet liever een spuit.'

Zelfs iemand die lui is en om die reden kuurt weet dat het nooit een of/of verhaal is maar altijd en/en. Echt weer een idioot die de sport (maar ook kuren) een slechte naam bezorgd.
 
Idd zielig... 1 : 4 gebruikers lijkt me overigens wel wat overdreven... Hoewel in Belgie al snel illigale inhoud heeft toch? In ieder geval sneller dan in NL.

Eigenlijk verdiend iedereen die nog geen 5 a 10 jaar knalhard traint een volle schop onder de reet wanneer hij gebruikt. PUNT
 
'Trainen is zo ondankbaar, ik zet liever een spuit.'

Zelfs iemand die lui is en om die reden kuurt weet dat het nooit een of/of verhaal is maar altijd en/en. Echt weer een idioot die de sport (maar ook kuren) een slechte naam bezorgd.

Ik ben tegen heel die affaire van het kuren maar wat ik nog meer verafschuw is dat beginners het zich ontzien van zich keihard af te beulen en dan maar een spuit zetten om sneller resultaat te boeken en dan weten ze ook nog niet wat ze in hun lichaam pompen.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Idd zielig... 1 : 4 gebruikers lijkt me overigens wel wat overdreven... Hoewel in Belgie al snel illigale inhoud heeft toch? In ieder geval sneller dan in NL.

Eigenlijk verdiend iedereen die nog geen 5 a 10 jaar knalhard traint een volle schop onder de reet wanneer hij gebruikt. PUNT

Klopt, 1 op 4 lijkt me ook veel maar toch als ik rondom me heen kijk dan merk ik dat het idd een ernstig probleem is. Velen houden zich meer bezig met kuren en zo snel mogelijk spieren krijgen en droog staan ipv effectief te trainen. Onlangs heb ik nog gezwans moeten aanhoren van iemand die zei dat krachttraining zonder anabolen niet mogelijk is en dat je geen vooruitgang kan boeken in je krachtstats zonder te kuren.
 
De cijfers liegen er niet om: 1/4. Maar misschien is men eerder naar de hardcore gyms geweest waar al langer een vermoeden rond heerste, ipv de health fitness types.

Ik vind het verder wel een goed artikel, niet teveel veralgemening en vrij objectief gebleven. En de geïnterviewden.. tja, goed opgespoord hehe.
 
De cijfers liegen er niet om: 1/4. Maar misschien is men eerder naar de hardcore gyms geweest waar al langer een vermoeden rond heerste, ipv de health fitness types.

Ik vind het verder wel een goed artikel, niet teveel veralgemening en vrij objectief gebleven. En de geïnterviewden.. tja, goed opgespoord hehe.

Hmm in de health fitness gyms vind je naar mijn mening ook heel wat jongeren die gwn komen trainen om een mooi lichaam te ontwikkelen en die dus ook de weg naar anabolen hebben gevonden denk ik, je vindt ze overal. nuja moeten zei weten natuurlijk het is hun gezondheid maar vroeg of laat zal er weer een mama zijn die haar verhaal dan doet hoe haar zoon gestorven is door het overvloedige gebruik van anabolen.
 
Ze zullen inderdaad wel niet gecontrolleerd hebben in een willekeurig healthcenter, maar in gyms waarvan grote vermoedens van gebruik waren :)
 
Ik ben tegen heel die affaire van het kuren maar wat ik nog meer verafschuw is dat beginners het zich ontzien van zich keihard af te beulen en dan maar een spuit zetten om sneller resultaat te boeken en dan weten ze ook nog niet wat ze in hun lichaam pompen.

Het grote probleem is niet zo zeer die beginners die snel graag spieren hebben, maar vooral de dealers die graag veel geld verdienen!!!!!!
 
iemand die weet wie die thierry is van 130kg?:P
 
Het grote probleem is niet zo zeer die beginners die snel graag spieren hebben, maar vooral de dealers die graag veel geld verdienen!!!!!!

En veel geld verdienen ze zeker:D

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

iemand die weet wie die thierry is van 130kg?:P

ja, dat ben ik, aangenaam:).
 
Het grote probleem is niet zo zeer die beginners die snel graag spieren hebben, maar vooral de dealers die graag veel geld verdienen!!!!!!

Dealers dealen natuurlijk niet om het belang van de samenleving...
Of het nou moreel correct is of niet, ze doen het om geld te verdienen.
 
Het probleem is dat mensen die kuren gewoon de kracht van cécémel nog niet hebben ontdekt:lifter:
 
p.s.: hoeveel vierkantjes zien jullie? moet je die witte in dat raam mee tellen?
 
3, en ja

Hoeveel ballen zie jij stuiteren ?

6 ballen.

maar dude, dan zijn het toch 4 vierkanten.

die op het dak, de buitenste rand van het raam, het witte vlak in het raam, en de binnenste rand van het raam?
 
6 ballen.

maar dude, dan zijn het toch 4 vierkanten.

die op het dak, de buitenste rand van het raam, het witte vlak in het raam, en de binnenste rand van het raam?

het witte vlak is geen vierkant ;) de inhoud zijn 4 balken dus geen vierkant :P
 
Goossens is een groot voorstander van controles in fitnesscentra: ‘elke controle die een gebruiker bij de gevolgen doet stilstaan, kan een leven zijn dat je redt'

Dikke zever :roflol:

Money,Money,Money alles draaid om geld
 
Een leven dat je redt? Weet die noob dan niet dat er wereldwijd jaarlijks 0 mensen overlijden ten gevolge van AAS-gebruik (uitzonderingen daargelaten).

Een overdosis van een slaapmiddel of pijnstiller is veel gevaarlijker dan een overdosis AAS.
 
Las het gisteren ook :) achja

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Een leven dat je redt? Weet die noob dan niet dat er wereldwijd jaarlijks 0 mensen overlijden ten gevolge van AAS-gebruik (uitzonderingen daargelaten).

Een overdosis van een slaapmiddel of pijnstiller is veel gevaarlijker dan een overdosis AAS.

Dan is het niet 0? :P
Maar je hebt wel gelijk :)
 
Back
Naar boven