AndroidHealthClinic

Trainingslocatie SCC Powerhouse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge
15 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
17.212
Waardering
14.121
Lengte
1m87
Massa
120kg
Het wordt tijd dat ook wij een eigen topic krijgen.
September vorig jaar ben ik samen met een maatje in een garage gaan trainen, daar zijn langzamerhand meer jongens bij gekomen. We zijn binnen vrij korte tijd uit onze voegen gebarsten, de garage werd te klein. We trainen nu met een vast groepje van vier man, waaronder (van dit forum) Bosshogg en ik, en verder een variabele bezetting per training. Gister hebben we de hele santekraam verhuisd naar een grotere loods aan de rand van Middelburg.

De nieuwe loods is 36m2 groot, maar daarnaast mogen we voor looponderdelen de hal van plusminus 80 meter lang waaraan de loods grenst gebruiken, evenals een achterpleintje van een kleine 25 meter breed. Dit is hoe de boel er gisteravond, na de verhuizing, bij stond:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De hal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naast de standaard gymequipment hebben wij nu qua onderdelen staan:
- Sled + Harness + Rope
- Farmers (IFSA hoogte) 30 kilo leeg
- Houten log (90 kilo leeg)
- Duck
- Tyre (300-320 kg)
- Yoke (150 leeg)
- Atlas stone 110kg (en meerdere in de maak)
- Fust 65kg
- Natuurstenen 45-65kg

Update augustus 2013
Foto's van enkele onderdelen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De loods half augustus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zal nog een zwaardere tyre bij komen.
We hebben nu plusminus 600 kilo aan 50 mm gewicht, twee oly halters, wat 30 mm gewicht en nog wat 30 mm halters. In de zomer komt er nog een goeie halter bij.
Verder aanwezig: powerrack, free stands, bench, GHR/hyper extension, lat pulley met verschillende grepen, verstelbare oly db's, bands, boards, etc.

Elke zondag om 14u events training, doordeweeks meestal 's avonds trainen. Iedereen met de juiste mindset is welkom om mee te komen trainen. We vragen een kleine bijdrage van 2 euro per training, met een max van 5 euro per week. Dit geld wordt rechtstreeks gebruikt voor nieuwe onderdelen.
 
Binnenkort wat free stands halen en beginnen aan het bouwen van het deadlift platform.
 
Super bezig, binnenkort kom ik weer langs.
Ik wil binnenkort weer eens toppen op de deadlift en powerhouse lijkt me de ideale locatie daarvoor ;)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 13:48 ----------

Hebben jullie ook plannen voor het toevoegen van dumbbells aan het assortiment van trainings objecten?
 
Super bezig, binnenkort kom ik weer langs.
Ik wil binnenkort weer eens toppen op de deadlift en powerhouse lijkt me de ideale locatie daarvoor ;)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 13:48 ----------

Hebben jullie ook plannen voor het toevoegen van dumbbells aan het assortiment van trainings objecten?

Vanavond squats en deadlifts op het schema
 
Super bezig, binnenkort kom ik weer langs.
Ik wil binnenkort weer eens toppen op de deadlift en powerhouse lijkt me de ideale locatie daarvoor ;)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 13:48 ----------

Hebben jullie ook plannen voor het toevoegen van dumbbells aan het assortiment van trainings objecten?

Ja, we hebben een set oly db's die goed te beladen zijn, was ik nog vergeten erbij te zetten. We hebben nu ook een hele lading 10, 5, 2,5 en 1,25 schijfjes erbij om die dumbbells te beladen. Daarnaast kan ik een serie vaste db's tot 44 kilo kopen, alleen die kerel moet me nog even terugbellen wanneer ik ze kan ophalen.

We zien je snel dan ;)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 13:58 ----------

Binnenkort wat free stands halen en beginnen aan het bouwen van het deadlift platform.

Free stands komen inderdaad binnenkort zodat er makkelijker in twee groepjes getraind kan worden en niet iedereen constant het powerrack nodig heeft.
 
Damn, wat een ruimte en materiaal. Redelijk jaloers... :thumbup:
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Iemand die morgen wil/gaat deadliften?
 
Morgen lowerbody dus squats en deadlifts. Ga zelf voor 3x220 deadlift.

Ja maar jij bent sterk:o

Is deadlift je eerste oefening?

Hoe laat gaan jullie?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de nieuwe locatie.
 
Morgen 19u. En er is genoeg gewicht en meerdere oly halters, dus je hoeft niet per se allemaal dezelfde oefeningen te doen.



Thanks!

Oke, prima.
Is wel een heel stuk fietsen nu:P Kan je mij het adres pm'en?
 
Deze zondag geen eventstraining, omdat we zaterdag in Baarn zijn. Dan nemen we een yoke mee terug en op de heenweg stoppen we nog ergens om free stands en nog wat extra gewicht op te halen.
 
Nieuwe yoke (150 kg leeg), overgekocht van Gijs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daarnaast hebben we van chopperbob squat stands overgenomen en nog wat extra gewicht, totaal rond de 600 kilo nu.
 
Leuk kotje jongens, ook leuk trainings materiaal.Veel plezier en succes bij de trainingen.
 
ahh ziet er nice uit man! Mooi om deze ontwikkeling te zien
 
Leuk kotje jongens, ook leuk trainings materiaal.Veel plezier en succes bij de trainingen.

Thanks maatje, baalde ervan, maar ik kon vandaag echt niet komen. Hopelijk zien we je nog eens vaker.

ahh ziet er nice uit man! Mooi om deze ontwikkeling te zien

Thanks Frank!

Het is gekkenhuis geweest de afgelopen weken, loop op mijn tandvlees op het moment. Maar de druk wat betreft schoolwerk is er nu eindelijk af, dus is er meer tijd voor deze hobby. Met de zorg voor drie kleintjes, werk, sport, voltijd opleiding, werkende vrouw, etc raak ik af en toe een beetje de weg kwijt. Ook weer veel nachten doorgehaald de laatste tijd.
Deze week zal ik dus echt meer tijd hebben om te gaan klussen in de loods. Morgen wat schroef- en boorwerkzaamheden denk ik. De lat pulley vast zetten, extra gaten boren in de yoke en de GHR. En verder een hoop rotzooi opruimen. En dan hopelijk later deze week eens aan een deadliftplatform gaan beginnen. En op zoek naar nieuwe onderdelen natuurlijk.
 
Wordt er morgen avond getraind bij powerhouse?
Ik wil morgen avond wel langskomen,dan zie ik de fietstocht van 40 min wel als cardio;)

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 10:22 ----------

Ik weet nog niet zeker wat er in de planning staat. Ik zat te denken aan borst + ...? Schouders of triceps of biceps erbij.
 
Back
Naar boven