Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als één geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coördinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 4 March 2008, 06:42   #81
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

matthieu's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 9 matthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Cool chewie.

Ik ben er iig bij
matthieu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2008, 16:27   #82
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Blog Berichten: 19
Karma Power: 26
Viking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het Universum
Ik ook en ik neem nog twee gasten mee.
Viking1012 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2008, 16:38   #83
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 17
Chewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Wordt volle bak dus

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED
Chewie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2008, 16:47   #84
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Viking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het Universum
Yep, dat wordt weer in twee groepen trainen. Wordt wel gezellig druk, haha!
Oud 4 March 2008, 19:12   #85
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Chewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realm
Is niet erg kunnen de wedstrijd atleten zich rustig richten op de wedstrijd onderdelen en kunnen de nOObs er lekker omheen trainen zonder iemand in de weg te staan

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:

CoC #3 CLOSED
Oud 6 March 2008, 13:58   #86
Advanced Bodybuilder
Strongman

SeboK's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 3 SeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te worden
edit: we zijn er wel, werk kan later ingehaald worden .

Laatst aangepast door SeboK : 6 March 2008 om 16:19.
SeboK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 14:30   #87
Cool Novice

Unlimited's Avatar

Leeftijd: 33
Karma Power: 3 Unlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (9 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door SeboK Bekijk Post
Hey JP, Marcel en ik zijn over 2 weken weer. A.s. zaterdag komt het een beetje slecht uit.

gr Remco
Jongens en daar bedoel ik niet alleen de bovenstaande 2 mee.
Als je de top wilt bereiken kom je er niet door af te zeggen als het ff niet uit komt.
Kijk er zijn geldige redenen genoeg om eens af te zeggen.
Maar een beetje inzet of planning van je week. Kom je al heel ver.
Gedrevenheid en doorzettings vermogen zijn heel belangrijk in deze sport of welke prestatie sport dan ook.

Daarom dit advies: Plan je dingen beter van tevoren.
Of misschien stel je prioriteiten anders in.
1 vaste dag in de week om onderdelen te trainen.
Bijna alles moet daar dan voor wijken.
Dan en dan alleen bereik je iets!!
Unlimited is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 14:34   #88
Ripped Bodybuilder
Strongman

wackonielsie's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 14
wackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar wackonielsie Stuur een bericht via Yahoo naar wackonielsie
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Unlimited Bekijk Post
Jongens en daar bedoel ik niet alleen de bovenstaande 2 mee.
Als je de top wilt bereiken kom je er niet door af te zeggen als het ff niet uit komt.
Kijk er zijn geldige redenen genoeg om eens af te zeggen.
Maar een beetje inzet of planning van je week. Kom je al heel ver.
Gedrevenheid en doorzettings vermogen zijn heel belangrijk in deze sport of welke prestatie sport dan ook.

Daarom dit advies: Plan je dingen beter van tevoren.
Of misschien stel je prioriteiten anders in.
1 vaste dag in de week om onderdelen te trainen.
Bijna alles moet daar dan voor wijken.
Dan en dan alleen bereik je iets!!
er zijn ook mensen die zaterdags werk hebben en waar alleen zaterdags onderdelen getraind worden... dus dan gaat plannen moeilijk
maar t klopt wel met plannen kom je een eind!!
Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers)
Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers)

BP:155KG
DL:275KG
SQ:240KG

you think its impressive?
you should look in my pants!!
www.strongmanniels.net

logg
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rongman-93632/
zoals Sigmarsson zegt:
"There is no need to be alive if you can't do deadlift!"
wackonielsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 18:52   #89
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar IronSport
Dan plan je dr maar wat om heen.

Jarno heeft een heel groot punt met wat ie zegt. Wat ik nog wil toevoegen is is dat je zo snel mogelijk mee moet doen met een wedstrijd en het liefst een wedstrijd waar de tegenstanders sterker zijn dan jij bent. Er is niks wat je meer met beide benen op de grond zet als een wedstrijd draaien met mensen veel en veel sterker dan jij bent terwijl je dacht dat je zelf sterk was. Ook kan dat een enorme motivator zijn.
Oud 6 March 2008, 19:12   #90
Cool Novice

BearStrength's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 BearStrength heeft een spectaculair aura over zichBearStrength heeft een spectaculair aura over zichBearStrength heeft een spectaculair aura over zich
Stuur een bericht via MSN naar BearStrength
Citaat:
Origineel gepost door IronSport Bekijk Post
Dan plan je dr maar wat om heen.

Jarno heeft een heel groot punt met wat ie zegt. Wat ik nog wil toevoegen is is dat je zo snel mogelijk mee moet doen met een wedstrijd en het liefst een wedstrijd waar de tegenstanders sterker zijn dan jij bent. Er is niks wat je meer met beide benen op de grond zet als een wedstrijd draaien met mensen veel en veel sterker dan jij bent terwijl je dacht dat je zelf sterk was. Ook kan dat een enorme motivator zijn.
Zou je ook adviseren met zo veel mogelijk wedstrijden mee te doen? Ik heb Phil Phifster ooit in een interview horen zeggen dat hij maar 1 wedstrijd per jaar deed. Omdat hij merkte dat hij niet meer toenam in kracht als hij heel veel wedstrijden in een jaar deed. Zelf lijkt me dit vrij gek omdat je een wedstrijd eigelijk gewoon als een zware training kan beschouwen... Ben wel benieuwd naar jullie mening hier over. In ieder geval bedankt voor het advies!

-BearstrengthWithin.
BearStrength is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 19:20   #91
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar IronSport
Phil Pfister is geen goed voorbeeld in deze.

Ik zou idd zoveel mogelijk wedstrijden doen als je kan doen. Hierdoor doe je een hele boel ervaring op en leer jezelf en je zwakke punten nog beter kennen. Je kan dan idd een aantal wedstrijden als training zien dan.
Oud 6 March 2008, 19:34   #92
Cool Novice

BearStrength's Avatar

Karma Power: 1 BearStrength heeft een spectaculair aura over zichBearStrength heeft een spectaculair aura over zichBearStrength heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Origineel gepost door IronSport Bekijk Post
Phil Pfister is geen goed voorbeeld in deze.

Ik zou idd zoveel mogelijk wedstrijden doen als je kan doen. Hierdoor doe je een hele boel ervaring op en leer jezelf en je zwakke punten nog beter kennen. Je kan dan idd een aantal wedstrijden als training zien dan.
Bedankt voor je advies ik stel het op prijs!

-BearstrengthWithin.
Oud 6 March 2008, 19:42   #93
Cool Novice

Unlimited's Avatar

Leeftijd: 33
Karma Power: 3 Unlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijnUnlimited heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (9 foto's)
Phil Pfister is in deze zeker geen goed voorbeeld!

Ik denk dat je regelmatig een wedstrijd moet draaien om te zien waar je staat.
In trainingen kan je aan je techniek en je conditie werken.
Een wedstrijd is de beste training om je niveau te bekijken.
Je hebt tijdens de wedstrijd toch ook een extra druk om te presteren.
Daar moet je ook aan wennen.
Ik draai zelf tussen de 10 en 15 wedstrijden per jaar.
Ik adviseer beginners of jongens met minder als 3 jaar ervaring om tussen de 6 en 10 wedstrijden te doen.
Zo heb je meestal tussen de wedstrijden door tijd om specifiek voor de volgende wedstrijd de onderdelen te trainen.
Unlimited is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 19:45   #94
Cool Novice

BearStrength's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Unlimited Bekijk Post
Phil Pfister is in deze zeker geen goed voorbeeld!

Ik denk dat je regelmatig een wedstrijd moet draaien om te zien waar je staat.
In trainingen kan je aan je techniek en je conditie werken.
Een wedstrijd is de beste training om je niveau te bekijken.
Je hebt tijdens de wedstrijd toch ook een extra druk om te presteren.
Daar moet je ook aan wennen.
Ik draai zelf tussen de 10 en 15 wedstrijden per jaar.
Ik adviseer beginners of jongens met minder als 3 jaar ervaring om tussen de 6 en 10 wedstrijden te doen.
Zo heb je meestal tussen de wedstrijden door tijd om specifiek voor de volgende wedstrijd de onderdelen te trainen.

Bedankt Jarno! Ik zou eigelijk wel eens willen meetrainen met een ervaren strongman. Ik denk dat je op die manier ook veel kunt leren. In ieder geval bedankt voor de tips!

-BearstrengthWithin.
Oud 6 March 2008, 19:45   #95
stationshuis
Elite Member

Stationshuis's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 0 Stationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren wordenStationshuis zal spoedig herboren worden
waneer en waar zijn er sterkste man competitie's
Stationshuis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 19:52   #96
Dutch Bodybuilder
Powerlifter

JoHn87's Avatar

Karma Power: 3 JoHn87 heeft Karma uitgeschakeld
Op ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::... kun je daar wat over vinden.

Vind het duidelijke tips van zowel Jarno als J-P. Helaas had ik het weekendje weg al lang geboekt, voordat ik wist dat jullie zoiets als dit gingen organiseren.

Hoop er dan dus ook vanaf volgende keer gewoon bij te kunnen zijn! Merk dat het altijd zeer motiverend werkt om (een aantal) mensen om je heen te hebben die een pak sterker zijn dan ik.
JoHn87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 20:29   #97
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

als je als beginner 10wedstrijden mee wilt doen, dan moet je alle beginners wedstrijden mee doen + b wedstrijden...EN op tijd zijn met inschrijving...Succes

Er zijn 22 wedstrijden dit jaar... (vrachtwagen trekken enzo niet meegerekend) dat is incl B-wedstrijden, kwalificatie wedstrijden en wedstrijden in belgie.
MWahja met planning lukt het wel, maar er moet dan niks gebeuren met je en je moet dus op tijd zijn...

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:

CoC #3 CLOSED
Oud 8 March 2008, 10:30   #98
Freaky Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 24
IJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het Universum
Stuur een bericht via ICQ naar IJSer Stuur een bericht via AIM naar IJSer Stuur een bericht via MSN naar IJSer Stuur een bericht via Yahoo naar IJSer
Bekijk Galerij (4 foto's)
hoelaat dan vanmiddag?
Oud 8 March 2008, 10:37   #99
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door IJSer Bekijk Post
hoelaat dan vanmiddag?
We gaan tussen 13.30 en 14.00 beginnen.
Oud 8 March 2008, 11:16   #100
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 10
Willy7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realm
Chill, half 2 aanwezig!

Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386

Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this?
Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting.
Willy7 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels