Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als één geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coördinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 17 February 2008, 09:19   #61
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

matthieu's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 8 matthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
@ironsport: Ik heb je een PM gestuurd
matthieu is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2008, 10:55   #62
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar IronSport
Voor een ieder die zaterdag wil komen trainen: Ik wil graag tussen 1330 en 1400 uur beginnen.

gr, JP>.
Oud 19 February 2008, 12:42   #63
Cool Novice

marcelisgroot's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 marcelisgroot zal spoedig beroemd wordenmarcelisgroot zal spoedig beroemd worden
ik moet helaas om 2 uur werken dus ik ben er niet

WIE NIET SLIM IS MOET STERK ZIJN
1+1 = TOCH 17,4
marcelisgroot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2008, 13:03   #64
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 10
Willy7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realm
13.30 ben ik er! Heb er weer zin an.
Welke onderdelen staan er op het programma.

Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386

Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this?
Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting.
Willy7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2008, 15:05   #65
Advanced Bodybuilder
Strongman

SeboK's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 3 SeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik ben er ook zaterdag!
SeboK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2008, 18:26   #66
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 17
Chewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Ik ga denk ik over 2wkn een proeftraining komen draaien.
Deze zaterdag weer is bij broerliefi nde bak op bezoek...en dan heeft ie over 2 wkn pech!

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED
Chewie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2008, 13:57   #67
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

matthieu's Avatar

Karma Power: 8 matthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijnmatthieu heeft veel om trots over te zijn
Ik ben er ook..
Oud 20 February 2008, 14:24   #68
Freaky Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 24
IJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het Universum
Stuur een bericht via ICQ naar IJSer Stuur een bericht via AIM naar IJSer Stuur een bericht via MSN naar IJSer Stuur een bericht via Yahoo naar IJSer
Bekijk Galerij (4 foto's)
Ik ben er over 2weke weer, polsblessure..
Oud 20 February 2008, 15:57   #69
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Blog Berichten: 19
Karma Power: 26
Viking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het Universum
Ik ben er over twee weken weer. Even rust om mijn blessures te laten genezen.
Viking1012 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2008, 16:02   #70
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door IJSer Bekijk Post
Citaat:
Origineel gepost door Viking1012 Bekijk Post
Spoedig herstel beiden!

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2008, 22:04   #71
Cool Novice

marcelisgroot's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 marcelisgroot zal spoedig beroemd wordenmarcelisgroot zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door IJSer Bekijk Post

ijser je bent zeker vrijgezel nog

WIE NIET SLIM IS MOET STERK ZIJN
1+1 = TOCH 17,4
marcelisgroot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2008, 07:24   #72
Freaky Bodybuilder

IJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het Universum
Stuur een bericht via ICQ naar IJSer Stuur een bericht via AIM naar IJSer Stuur een bericht via MSN naar IJSer Stuur een bericht via Yahoo naar IJSer
Citaat:
Origineel gepost door marcelisgroot Bekijk Post
ijser je bent zeker vrijgezel nog
jep dat is de reden
Oud 22 February 2008, 19:03   #73
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar IronSport
Citaat:
Origineel gepost door Viking1012 Bekijk Post
Is goed hoor Jac.
Oud 22 February 2008, 19:24   #74
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Willy7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realm
Morgen ben ik er ook niet, verkouden en polsblessure.

Iedereen die wel gaat veel succes morgen, trainse!

Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this?
Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting.
Oud 22 February 2008, 19:28   #75
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

matthieu's Avatar

Jammer Willy.. Ik ben er morgen iig wel.. Sebok ook toch?
Oud 22 February 2008, 19:41   #76
Advanced Bodybuilder
Strongman

SeboK's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 3 SeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door matthieu Bekijk Post
Jammer Willy.. Ik ben er morgen iig wel.. Sebok ook toch?
Ja, ik ben er morgen ook! Wordt m'n eerste echte strongman training, ben benieuwd .
SeboK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2008, 19:54   #77
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

matthieu's Avatar

Voor mij ook

Zie je morgen kerel.
Oud 3 March 2008, 20:48   #78
Freaky Bodybuilder

hey jp, wat ben je van plan zaterdag te gaan doen dan?
Oud 4 March 2008, 00:01   #79
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Jep ben benieuwd!

Oud 4 March 2008, 01:23   #80
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 17
Chewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door IronSport
Ligt een beetje aan het weer en of we naar buiten kunnen of niet.
Maar denk dat ik en Fouad als ie komt ons vooral richten op de onderdelen van de wedstrijden sterksteteam en ik ook Oost NL ivm met me kwalificatie.

Ik wilde tussen 1330 en 1400 starten.

ps als er veel mensen zijn die verschillende dingen willen doen kan dit ook gewoon hoor.

later,

Citaat:
Origineel gepost door Chewie
Aangezien ik zo fris mogelijk zaterdag erbij wil staan...heb je al enige idee, wat jullie zaterdag van plan zijn te gaan doen aan onderdelen? En hoelaat aanwezig zijn 14uur ofzo toch?
ltrs
Dit dus yoke, medley, stones etc

En ja ik ben er dus ook en ik neem me digi cam mee dus als je wat gefilmd wilt hebben kan dat!

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED

Laatst aangepast door Chewie : 4 March 2008 om 02:32.
Chewie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels