| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #481 |
| Competitive Bodybuilder | Twee dingetjes. Ten eerste Richard heeft me gesmst en is zaterdag om 1400 in Voorschoten. Op de tweede plaats Fouad heeft nog wat whey eiwitten poeder in de aanbieding van een goed merk en per kilo verpakking kan je zaterdag dus kopen als je wilt. groetjes.
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) |
| | |
| | #482 |
| Competitive Bodybuilder | Cool kan ik je ff laten zien hoe het moet
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) |
| | |
| | #483 |
| Crushing Beast | Serieus? Dan zou ik wel willen komen kijken, ga je bij top gym zeker? |
| | |
| | #484 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Hahahaha! Gelukkig maar! ja Sander, dat is bij Top Gym. Dus ik zou zeggen kom lekker kijken.
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog |
| | |
| | #485 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Zaterdag ben ik er ook, rug voelt redelijk aan. FF wat decompression hangs doen vandaag en morgen en ff laten masseren. Heb nog 2 autobanden ergens vandaan gehaalt die zal ik ook meenemen.
__________________ Bench 1 x 120 Squat 3 x 160 Deadlift 1 x 190 Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386 Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this? Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting. |
| | |
| | #486 | |
| Crushing Beast | Citaat:
Want ik ga 's ochtends naar full speed in Rosmalen ach eigenlijk boeit het niet, ik rijd wel langs als ik terugben en dan zie ik wel of jullie er nog zijn.(tis toch maar 2 minuten) | |
| | |
| | #487 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | Citaat:
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic | |
| | |
| | #488 |
| Crushing Beast | |
| | |
| | #489 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | Hehe, ik ben er morgen ook. Ff gucken. |
| | |
| | #490 | |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Citaat:
Cool, Hoe laat ben jij er. Ik ben er tegen drieen.
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #491 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | Citaat:
Wil voornamelijk oefenen op de wheel flip en farmer's walk. | |
| | |
| | #492 |
| Competitive Bodybuilder | Richard zou dr om 1400 zijn. En ik probeer er om 1500 te zijn.
| | |
| | #493 |
| Competitive Bodybuilder | Morgen ben ik vanaf 1300 uur in vschoten.
| | |
| | #494 |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Als ik zondag geen wedstrijd had gehad dan zou ik er wel zijn maar helaas. (Nou ja, helaas. Ik sta te springen voor de wedstrijd eigenlijk)
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog |
| | |
| | #495 |
| Freaky Bodybuilder | in jesaja's log staat dat ie volgende week gaat. Starter zegt ook te gaan. Ik snap de 2 weken intervallen niet helemaal meer. JP wordt volgende week zaterdag ook getraind, kan ik alvast weer plannen maken?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...ad.php?t=54824 (mijn log) Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1 YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007 |
| | |
| | #496 | |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Citaat:
Waarschijnlijk gooit hij volgende week de deur open.
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #497 |
| Competitive Bodybuilder | Ja die twee weken zijn idd een beetje van de baan. Het is eigelijk gewoon elke week.
| | |
| | #498 |
| Ripped Bodybuilder | Sweet volgende week ben ik er gewoon weer bij... Voor de liefhebber ik ben van plan max deadlift (ondervoorbehoud) axle of log press stones tire flip
__________________ hossmeere@hotmail.com [Leeftijd: 25jr, Lengte: 1.94m,waren: Gewicht: 130kg, BF: +-19%] Sterke mannen hebben een buikje! Trainingsfilmpjes Huidige pr's: Fullsquat: 200 Bench: 1x170 Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg Push press: 125kg CoC #3 CLOSED |
| | |
| | #499 |
| Competitive Bodybuilder | a.s. zaterdag ben ik er ook gewoon weer.. (al heb ik nog steeds die k*t weekend OV niet) |
| | |
| | #500 |
| Freaky Bodybuilder | Ik waarschijnlijk ook!
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...ad.php?t=54824 (mijn log) Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1 YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007 |
| | |