Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als één geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coördinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 3 February 2008, 09:33   #1
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Leeftijd: 28
Geslacht: M
Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar IronSport
Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Na wat overleg met een aantal jongens waar ik regelmatig mee samen train,wil ik het volgende kwijt voor iedereen die serieus wil gaan trainen voor sterksteman.

Vanaf aankomende zaterdag (9 februari) is het mogelijk om in Voorschoten op de verschillende onderdelen te trainen. We beginnen meestal tussen 1400 en 1500 uur. Dit kan dan om de week, dus niet elke zaterdag, maar een keer in de twee weken.

Niet geheel onbelangrijk en logisch eigelijk het volgende, je moet wel over een redelijke basis kracht beschikken, dit omdat de verschillende onderdelen vrij zwaar zijn en we geen ongelukken en dergelijke willen.

Je kan mij altijd pm'en voor meer informatie. Ook zou ik willen dat iedereen die komt trainen mij even mailt of het in dit draadje vermeld, dit om een aantal redenen.

Gr, JP.
Oud 3 February 2008, 10:34   #2
Freaky Bodybuilder

Ciko's Avatar

Karma Power: 21
Ciko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realm
wow echt nice man, mischien kom ik keer kijken voorschoten is 20 min met de bus, maar hoe ji het zegt over kracht beschikken hoe zit het met techniek

dus je moet ervaring perse hebben om mee te trainen?

omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko

Lights Out Game Over
Ciko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 10:35   #3
Huge Freak

willem9's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 43
willem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimp
Goed initiatief, kerel!
Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers.
willem9 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 11:00   #4
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Nee ervaring hoeft niet dat kan je juist komen leren. Ik weet ook wel dat niet iedereen even sterk is en iedereen op zijn niveau plezier aan een sport kan beleven. Maar deze sport heet "sterksteman" en de onderdelen die er getraind worden zijn "sterksteman-onderdelen" dus je moet wel een klein beetje sterk zijn..haha.
Oud 3 February 2008, 11:03   #5
Freaky Bodybuilder

Ciko's Avatar

Ciko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door IronSport Bekijk Post
Nee ervaring hoeft niet dat kan je juist komen leren. Ik weet ook wel dat niet iedereen even sterk is en iedereen op zijn niveau plezier aan een sport kan beleven. Maar deze sport heet "sterksteman" en de onderdelen die er getraind worden zijn "sterksteman-onderdelen" dus je moet wel een klein beetje sterk zijn..haha.
oke thx man nice

Lights Out Game Over
Oud 3 February 2008, 11:29   #6
Huge Freak
Strongman

RubenSossa's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 23
RubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Ciko Bekijk Post
wow echt nice man, mischien kom ik keer kijken voorschoten is 20 min met de bus, maar hoe ji het zegt over kracht beschikken hoe zit het met techniek

dus je moet ervaring perse hebben om mee te trainen?
Techniek lijkt me niet het belangrijkste, dat moet iedereen leren. Maar ik denk dat het voor JP en de anderen wel enigzins prettig is dat je wel redelijk sterk bent. Anders is het qua trainen vaak langdurig en soms wat vervelend voor de 'sterkere' jongens. En je moet natuurlijk er ontzettend veel zin in hebben en donders gemotiveerd zijn.

Zowiezo een buitenkansje voor iedereen die serieus met Strongman bezig is of ermee wil beginnen. Buitengewoon sympathiek van JP dat ie dit voorstelt.

@JP: Ik zou graag van je aanbod gebruik willen maken maat, maar ik denk dat 1x per 2 weken moeilijk zal worden. Zal eens met Jules overleggen om af en toe eens langs te komen!

1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse)

3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall)

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm
RubenSossa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 11:30   #7
Freaky Bodybuilder

Ciko's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RubenSossa Bekijk Post

Techniek lijkt me niet het belangrijkste, dat moet iedereen leren. Maar ik denk dat het voor JP en de anderen wel enigzins prettig is dat je wel redelijk sterk bent. Anders is het qua trainen vaak langdurig en soms wat vervelend voor de 'sterkere' jongens. En je moet natuurlijk er ontzettend veel zin in hebben en donders gemotiveerd zijn.
snap ut

Lights Out Game Over
Oud 3 February 2008, 11:31   #8
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Mooi initiatief, wel spijtig dat het altijd zover uit de buurt is voor me

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 11:53   #9
Competitive Bodybuilder

The Locust's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 14
The Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realmThe Locust is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door sanca Bekijk Post
Mooi initiatief, wel spijtig dat het altijd zover uit de buurt is voor me
Kan je niet af en toe bij Jimmy trainen dan...? (Sint Pauwels, omgeving Sint Niklaas)
And all good things are yours

filmpjes
The Locust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 14:28   #10
Competitive Bodybuilder
Strongman

dutchstrenght's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 15
dutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realm
ik train nu met dennis gort bij simon sulaiman sterke man onderdelen,maar wil met dennis wel een keer meetrainen als het kan?

36 jaar 186 cm 110 kg

bp.150 kg
sq.220 kg
dl. 240 kg
dutchstrenght is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 14:42   #11
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Tuurlijk kan dat.
Oud 3 February 2008, 14:43   #12
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RubenSossa Bekijk Post

Zowiezo een buitenkansje voor iedereen die serieus met Strongman bezig is of ermee wil beginnen. Buitengewoon sympathiek van JP dat ie dit voorstelt.

@JP: Ik zou graag van je aanbod gebruik willen maken maat, maar ik denk dat 1x per 2 weken moeilijk zal worden. Zal eens met Jules overleggen om af en toe eens langs te komen!
Als er veel mensen zijn moeten we maar groepjes maken en doorwisselen.
Oud 3 February 2008, 15:35   #13
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 17
Chewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Goos als ik eindelijk is van werk verandert, wil ik sowieso is een paar trainingen proeven van strongmen. Nu met me nachtdiensten is het een kansloze onderneming, aangezien me normale trainingen zelfs knudde gaan. Iig ga je me is zien, dat beloof ik!

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED
Chewie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 15:55   #14
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 10
Willy7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realm
Komend weekend ben ik er zoiezo weer!
Erg leuk dat je dit zo openstelt voor andere gasten

Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386

Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this?
Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting.
Willy7 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 16:07   #15
Freaky Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 24
IJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het UniversumIJSer heerst over het Universum
Stuur een bericht via ICQ naar IJSer Stuur een bericht via AIM naar IJSer Stuur een bericht via MSN naar IJSer Stuur een bericht via Yahoo naar IJSer
Bekijk Galerij (4 foto's)
Hey jp, ik had je van de week al pm gestuurd en zou dan deze zaterdag komen, Wil bij deze dan ook even melden dat ik ook echt serieus wil gaan trainen! Heb er zin in
Oud 4 February 2008, 16:24   #16
Competitive Bodybuilder
Strongman

dutchstrenght's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 15
dutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realmdutchstrenght is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door IronSport Bekijk Post
Tuurlijk kan dat.
thanks jp,geef het wel ff door aan dennis!

36 jaar 186 cm 110 kg

bp.150 kg
sq.220 kg
dl. 240 kg
dutchstrenght is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2008, 17:08   #17
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Karma Power: 1 frietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
he jp. leuk idee. hoe is t met kees en marcel?? nog voouit te branden?
Oud 4 February 2008, 17:15   #18
Massive Warrior

sanca's Avatar

sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door The Locust Bekijk Post
Kan je niet af en toe bij Jimmy trainen dan...? (Sint Pauwels, omgeving Sint Niklaas)
Geen idee, nooit van gehoord

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

Oud 4 February 2008, 17:19   #19
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman

snoob's Avatar

Leeftijd: 21
snoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (28 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door sanca Bekijk Post
Geen idee, nooit van gehoord
Ik train daar, is in sint-niklaas. Ma gij zijt van limburg zeker?
snoob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2008, 17:22   #20
Massive Warrior

sanca's Avatar

Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door snoob Bekijk Post
Ik train daar, is in sint-niklaas. Ma gij zijt van limburg zeker?
Ja, van tegen Hasselt

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels