| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Blog Berichten: 20 Karma Power: 26 | The rise of hardcoretraining..... Ze zeggen wel eens "het kan vriezen en het kan dooien" en dat is wel van toepassing. Vorige week konden jullie nog in het horrortopic lezen hoe mijn oude, vertrouwde gym in een healthcenter werd omgetoverd. Nu dan een topic over de speeltuin die ik ervoor in de plaats heb gekregen, Atlantis in Vlaardingen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik daar terecht gekomen ben en daar mijn trainingen voor de wedstrijden voort kan zetten. Misschien is hardcore toch nog niet dood, haha!
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Ziet er goed uit man, hardcore troep!
__________________ Who needs abs, when you've got traps? What doesn't kill you, makes you stronger. |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | WOW........................MONSTER-GYM!! ik ben stikjaloers geworden, en twijfel erover om toch weer terug te komen naar NL............! J/K..............ik blijf toch maar lekker hier genieten!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Dammmmmn dat ziet er lekker old school materiaal uit ook zeg |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | errug netjes
__________________ ~EXPAND OR DIE~ stats: bodyweight:81,7 kg b.f:10% deadlift:5x150 squat:1x120 bench:2x82 m.p:3x54 |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | zow dat zie je niet veel meer. bijna antiek. |
| | |
| | #7 | |
Blog Berichten: 20 Karma Power: 26 | Het is ook echt lekker trainen zo. Citaat:
Yep, dat is het ook. dacht het wel!
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #8 |
Blog Berichten: 20 Karma Power: 26 | De meeste mensen kenne dit alleen van foto's of van horen zeggen. Ik heb het geluk dat ik er train....
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog |
| | |
| | #9 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
zie je idd jammer genoeg niet veel,zouden veel meer van dat soort gyms moeten zijn
__________________ ~EXPAND OR DIE~ stats: bodyweight:81,7 kg b.f:10% deadlift:5x150 squat:1x120 bench:2x82 m.p:3x54 | |
| | |
| | #10 |
| BK junkie Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Behind you waiting to steal your protein! Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Bruut! |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Jij mag niet klagen inderdaad |
| | |
| | #12 | |
Blog Berichten: 20 Karma Power: 26 | Citaat:
ik zou het serieus overwegen, het is echt de moeite waard. Zal ik ook niet meer doen.
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #13 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | zo hoort het! lijkt een beetje op een paar gyms uit thailand waar ik heb getraind
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...ad.php?t=54824 (mijn log) Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1 YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007 |
| | |
| | #15 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
niet echt een fijn vooruitzicht..................stel je eens voor dat ik ook 140 zou gaan wegen en net zo sterk als jou zou gaan worden?
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
| | #16 |
Blog Berichten: 20 Karma Power: 26 | All hail Atlantis! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is echt geweldig.
| | |
| | #17 | |
Blog Berichten: 20 Karma Power: 26 | Citaat:
![]()
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder | Dit slaat weer eens nergens op.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #19 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #20 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |