MuscleMeat

Strongmantraining In Ridderkerk(ZH)

Bezoekers in dit topic

atlaslion

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
22 jul 2008
Berichten
350
Waardering
4
Hallo,

Ik ben een tijdje erg druk geweest.
Dus ik neem nu even de tijd om te vertellen dat er nu in Ridderkerk wordt getraind bij sportschool Top Gym.
We hebben bijna alle spullen nu op de nieuwe lokatie en er wordt al sinds een week of 5 getraind op de nieuw lokatie.
Maar door de drukte geen tijd gehad om het even te vermelden.
En ik was ook een beetje ziek van al de problemen die zijn geweest met Voorschoten.
Iedereen is welkom in Ridderkerk,maar per training dient er een bedrag van 7,50 euro betaald te worden.
Dit wordt niet aan mij betaald maar aan de sportschool eigenaar.
Voor die 7,50 kan je ook gebruik maken van de sportschool bv om te deadliften,squaten enz.
De boomstam ligt ook binnen samen met de apollans axle.
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de douche,toilet,kleedkamer,bar enz enz.
Wie wil komen graag eerst even een mailtje naar mij sturen op sterkste-man@hotmail.com .
Dus niet hier op het forum een bericht sturen omdat ik bijna niet meer op het forum kom zie ik het waarschijnlijk ook te laat.
De trainingen zijn op dit moment op elke zaterdag rond 11:30 soms ook op zondag als zaterdag niet mogelijk is.
Het adres is Oosterparkweg 35/A Ridderkerk.
Hier is een link naar de sportschool http://www.topgymfitness.nl/


Grt Fouad Hsaini
 
Ik had het al via via gehoord, maar super dit.. het is een half uurtje rijden van m'n vriendin vandaan!

Ik zal je straks even mailen Fouad.
 
Interessant :)
 
heel nice, wellicht ga ik hier in de loop van het jaar gebruik van maken. net even opgezocht, en het is 10 minuten bij men huis vandaan. super!
 
Jammer dat het verhuist is, Voorschoten was met 53min nog wel te doen.
 
Komen er nog meer mensen trainen morgen?

Fouad ging sowieso en ik ook.. Het is maar 7,50 he mensen..
 
Als ik weer echt in Off-season zit kom ik zeker een keer mee doen! 36 minuten met de auto goed te doen dus!
 
Komen er nog meer mensen trainen morgen?

Fouad ging sowieso en ik ook.. Het is maar 7,50 he mensen..


He matthieu,

Morgen ben ik er wel maar ik ben er al rond 10:00 en ik ga de boom doen en deadlift en nog wat andere dingen in de sportschool.
En zondag rond 11:30 doe ik echt onderdelen dus dan weet je dat en kan je kijken wat je doet.
Er komt zondag nog een nieuwe jongen.
Ik hoor het wel sms anders maar even

later
 
Ik weet niet of je het nog leest.. Maar zondag kan ik zelf niet, dus ik kom morgen ook wel vroeg dan. Dan doe ik ook wel deadlift en boomstam (dat was toch al de bedoeling). En verder kijk ik wel even dan. Tot morgen.
 
Weet niet of Fouad mij bedoeld met nieuwe jongen, maar ik ben inderdaad voornemens om te komen zondag. Het is wel erg lang geleden dat ik onderdelen aangeraakt heb (landsmeer 2007) en ben nog herstellende van een rug 'blessure'. Maar heb weer veel zin om het op te pakken. Dus bij leven en welzijn, tot zondag.
 
Ik ga kijken of ik tijd vrij kan maken om zondag te trainen want ik moet ook nodig weer met de onderdelen beginnen.

Een en ander nog even onder voorbehoud omdat ik afhankelijk ben van de plannen van mijn vriendin maar hopelijk tot zondag.
 
He Simon das iets voor ons he :)
 
Aanstaande zaterdag 12:00 wordt er getraind
 
Moet jij niet bij dat benefiet kickboxgala zijn dan?
 
Fouad, hoe gaat het met trainen doordeweeks?

Heb je de interesse verloren om je logje bij te houden? Vond het namelijk altijd wel interessant wat je deed.
 
Ik weet niet of Fouad nog interesse heeft om te loggen, maar ik weet wel dat hij vandaag een heel makkelijke 155kg loglift deed op de IFSA boom.

Hij is dan wel een beetje een pussy, maar wel sterk.
 
Ik weet niet of Fouad nog interesse heeft om te loggen, maar ik weet wel dat hij vandaag een heel makkelijke 155kg loglift deed op de IFSA boom.

Hij is dan wel een beetje een pussy, maar wel sterk.


Ik weet dat er iemand vandaag op de training was die de naam Pussy kreeg en volgens mij was dat een ene Matthieu die overal pijn had.........,maar volgende keer geen smoesjes Matthieu en gewoon hard trainen tot die tijd ben je Matthieu the PUSSY :D

Maar ik moet zeggen je durft wel......
 
Fouad, hoe gaat het met trainen doordeweeks?

Heb je de interesse verloren om je logje bij te houden? Vond het namelijk altijd wel interessant wat je deed.


He Ruben,
Ik vond het leuk om een log bij te houden ,maar doordat ik het zo druk heb komt het er elke keer niet van en dan zijn er weer 4 trainingen geweest en dan wat ik geeneens meer wat ik heb gedaan.
Dus vandaar,gaat het met jouw trainingen verder ok??

Fouad
 
Back
Naar boven