XXL Nutrition

Sterkste man van Zwitserland 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

limbo strongman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
397
Waardering
0
Zoals velen van jullie het al weten begint zondag 19 augustus a.s. de sterkste man van Zwitserland 2007.
Bij deze wedstrijd zullen twee nederlandse Sterkste man atleten aanwezig zijn en zullen proberen om dat kampioenschap te behalen en Raymon Merckx zijn Kampioenschap van 2006 te verdedigen en zich te prolongeren voor weer de tweede keer zich te mogen noemen als sterkste man van Zwitserland.
Fouad Hsaini zal uitkomen zondag in de klasse -105 kilo,en ik garandeer jullie dat een tweede internationale titel in de wacht staat om hem naar binnen te slepen.
Dit weekend zal veel goeds beloven,en ben dan ook zeer overtuigd dat beide heren met prijzen naar huis gaan nemen.
en mischien wel beide het kampioenschap laten we daarbij ook hopen dat beide heelhuids door de wedstrijd heen komen.
Wat mij betreft zie ik geen problemen voor beide heren,maar alles zit in een klein hoekje,laten we dan maar zeggen we hopen op het beste resultaat.
Ik zal beide heren dus voor de volle 100000% bijstaan en dan ook het adrenaline pijl zeer hoog houden.grrrrrrrrrrrrr......ik wordt nu al gek als ik eraan moet denken.
Ik slaap al 2 weken niet voor deze wedstrijd,dus het zit mij heel hoog.
Mijn bloedruk 'smorgens om 9 uur is dan ook al 190/120 explosief hoog.
Ik wordt dan ook door mijn arts bijgestaan door hoge bloeddruk tabletten,pfffffff hoe ver kan je gaan in deze sport he?
I love it,I'm addicted to strongman sports (vreselijk Lekker),maar die 300mg aprovel baren mij zorgen!!!!
Ik hoop dan ook dat zondag avond bij een heeeeeel grooooot glas bier deze spanning van mij af is.
Bij deze hoop ik dat jullie ons zondag een beetje in gedachten meenemen,zodat wij mischien 2 hele grote prijzen mogen meenemen naar Nederland.
Alvast hartstikke bedankt voor jullie steun en gedachten.
Ik geloof in het onmogelijke en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
dus ik zal mij daar ook aan vasthouden.
groetjes Roy.
 
Succes he mannen! Ga ervoor!! Jammer dat ik geen tijd heb anders was ik achter jullie aan gereden!
 
succes mannen en met gierende banden naar zwitserland haha
 
deze jongens gaan t weer doen d8 ik!!!:D:D heb dr vertrouwen in!!!
 
Maak ze helemaal gek, als ze terug in Nederland zijn wil ik je vingerafsrukken van de rug van beide heren kunnen nemen.
Wens jullie veel sucses!
En volgend jaar ben ik er ook bij, lijkt me harstikke geweldig zo'n internationaal evenement te doen.
 
succes raimond en fouad mijn steun hebben jullie
 
morgenvroeg reizen we af,en dan a-klimatiseren in het zwitserse zurich bij een graadje of
29 c.
pfffff beter als heel hot,ik moet der niets van hebben.
Maar wij kunnen een gerust hart hebben want de wedstrijd wordt in een overdekte ijssporthal gehouden brrrrrrrr.....JAGERMEISTER MENEERRRRRRRRRRR??
 
Alleen als die ijs- en ijskoud is!!!! :D
 
Als die gewichten maar niet aanhun handen vastvriezen daar.

Nogmaals, sucses!
 
Als die gewichten maar niet aanhun handen vastvriezen daar.

Nogmaals, sucses!
JA TOM HET LIEFSTE WEL DAN KUNNEN ZE 250 METER DOORLOPEN HAHAHAHAHAA...
Zo jongens ik ben weg,Fouad komt mij halen morgenvroeg,Raymon zal later na komen,maar wij nemen alvast een dagje langer in zwitserland.
By the way the website van fouad Hsaini is ge-update.ook met foto's en wedstrijd verslagen.
tot dinsdag doooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii.
groetjes Roy:D
 
Veel plezier Roy!! En gedraag je wel een beetje he!! Laterzzzz
 
Ikkuh?
Dat weet je toch kerel dat ik altijd de liefste van de klas was.(vroeger);)
 
succes kerels!! ennuh maak dr een mooie boel van!!!:D
 
De winnaar van de sterkste man van Zwitserland in de zware klasse is geworden: Ramon Merkx uit Nuth!! De titelverdediger van vorig jaar prolongeerde zijn titel met sT!
Fouad Hsaini is 4de geworden in de klasse tot 105kg! Ook hij draaide een hele goede wedstrijd in een heel sterk bezet deelnemersveld..
De wedstrijd bestond uit de onderdelen:
-Vrachtwagen trekken 14 ton
-Timbers op afstand 125kg p. hand.
-Yoke 20m 310kg?
-Powerstairs 120-170-215 op 5 treden van 41cm
-Stones 120-130-140-150

Voor exacte uitslagen van de onderdelen moeten jullie even wachten op Roy!

Met de vriendelijke groeten van Roy van Forst en Fouad Hsaini
 
goed van merkx dat hij 1e is geworden zeg gefeliciteerdt
en fouad 4e plek ook een helle goede prestatie zeker aan de onderdelen te zien waren er toch een paar flinke zware onderdelen bij anders had fouad ook wel de 1e plek behaaldt
maar helaas toch gefeliciteerdt jongens
 
Volgens mij vind Fouad net als ik hoe zwaarder de onderdelen hoe beter;)

Maar toch een goede prestatie van de jongens, volgens mij zijn zij de enige naast Jarno die Int. draaien en dat is al een prestatie opzich.
 
"Hallo"we are back in home town again!!

Als allereerste zou ik jullie willen mededelen dat Raymon Merckx zijn titel Sterkste man van Zwitserland 2006 op formidabele wijze heeft verdedigd,en zijn titel prolongeerde,en hij mag zich dan ook dan de 2-voudig sterkste man van Zwitserland noemen.
Raymon was apesterk en wint met een dikke voorsprong met 8 punten op de tweede plaats.
En kon zo zijn tweede internationale landstitel behalen.

De tweede nederlander die meedeed bij de sterkste man wedstrijd van Zwitserland was niemand minder dan mijn maatje Fouad Hsaini die in zijn klasse -105 kilo op een super mooie
4e plaats eindigde,en dat het niet veel gescheeld had en Fouad Hsaini had ook de titel sterkste man van Zwitserland behaald in zijn klasse,alleen jammer dat bij een enkele onderdeel het ongeluk erin schoot,en er zeer kostbare punten verloor.
Maar desondanks kan nederland trots zijn dat wij zo'n sterkste man atleten hebben die in het buitenland zo'n mooi visite kaartje achter laten,voor nederland.
Jullie kunnen straks alles lezen over hoe en wat er is geweest about de game op de website realdutchpower waar ik vandaag oftewel morgen een uitgebreid wedstrijdverslag maak en foto's plaats.
alleen moeten jullie mij een de tijd gunnen want ik ben kapotowietschj van de reis met de auto en heb eigenlijk zeer weinig geslapen.
Het was weer een belevenis dat kan ik jullie garanderen.
And About Fouad houd hem maar in de gaten,zou als ik al 2 jaar zeg,deze jongen heeft potentie om straks een zeer grote te worden als hij dat nu al niet is.
Merchtem wordt nu dinsdag zijn volgende wedstrijd,en aankomende zaterdag zal hij en Raymon Merckx aantreden op de wedstrijd in Hollandscheveld("t hoekie)(Hoogeveen) die georganiseerd wordt door niemand minder dan Senny Schoonewille,op deze wedstrijd komen nederlands sterkste man atleten af,dus on Saturday is the place to be in Hollandscheveld(Hoogeveen) zorg dat je erbij bent,want als je van deze sport houd dan wil je dit soort wedstrijden absoluut niet missen.
Ik zal natuurlijk weer aanwezig zijn,en mag dan ook weer deze jongens dan ook met meer dan trots begeleiden.
Nogmaals MORE THEN RESPECT FOR THESE STRONG GUYS.
Ik zal straks ook een link van de wedstrijd hier plaatsen waar jullie via de link de wedstrijd op de televisie wordt of werd uitgezonden in Zwitserland,en anders de krantenartikelen die na deze wedstrijd werden gepubliceerd.
tot zover dames en heren,eerst alle documentatie bijmekaar zoeken en mijn bolletje laten werken om de wedstrijd terug te analiseren,om hem in het verslag goed te kunnen verwoorden.pffffffff......hihihiii...I love this sport I'm addicted to it.
tot ziens allemaal en anders tot zaterdag bij het 'hoekie'in Hollandsche veld.
groetjes Roy.
 
Ik denk dat ik morgen aan het verslag kan gaan beginnen pfffff ben moe.
 
Back
Naar boven