XXL Nutrition

Aankondiging Sterkste man in sept op rtl 7

Bezoekers in dit topic

Unlimited

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
1.027
Waardering
43
Enkelen van jullie zullen het afgelopen zaterdag al gezien hebben.

De Sterkste Man wedstrijden zijn weer op tv te zien.

Afgelopen zaterdag was deel 1 van de Strongman Champions League te zien op RTL7.

A.s. zaterdag 10 september zal deel 2 van SCL Holland om 18.00uur te zien zijn.

Op 17 en 24 september zal de Sterkste Man v NL 2011 te zien zijn.

Ook dit zal rond de klok van 18.00u op RTL7 uitgezonden worden.

Tot slot zal op de eerste zaterdag van oktober de SCL Spanje te zien zijn..

Nog 4 zaterdagen met Sterkste Man fun zeg maar.

Veel plezier als jullie gaan kijken..
 
bedankt voor de info, ik ga zeker kijken!
 
:( :( :(

Dat zijn nou net de enige 2 zaterdagen deze september dan ik er s'avonds niet ben :(

Opnemen dan maar :o

Thanks!
 
Ik kijk as usual :)
 
Kan ik de herharling van afgelopen zaterdag ergens vinden op het net? Alvast bedankt!
 
Kan ik de herharling van afgelopen zaterdag ergens vinden op het net? Alvast bedankt!

Heb zelf ook al zitten zoeken. Bij RTL gemist staats nix van STM
 
Heb zelf ook al zitten zoeken. Bij RTL gemist staats nix van STM
Inderdaad, kon ook niets vinden. Afgelopen zaterdag kon ik het niet kijken en deze zaterdag waarschijnlijk weer niet.. balen:(
 
Staan nooit op uitzendinggemist. Als je mazzel hebt upload iemand ze. Of duiken ze later in het jaar of de komende jaren nog is op
 
Ergens waar we dit online kunnen zien?

Heb geen rtl7 hier in belgië..
 
zit zaterdag weer gekluisterd aan de buis. vind toch dat ze meer van deze sport op rtl mogen laten zien... op eurosport is ook wel maar klopt de helft van de tijd de tijden niet van
 
ohhh yeah ! Nice
 
Staan nooit op uitzendinggemist. Als je mazzel hebt upload iemand ze. Of duiken ze later in het jaar of de komende jaren nog is op

2 jaar geleden toch wel?
 
2 jaar geleden toch wel?

ja inderdaad, 2009 Sterkste man van Nederland volgens mij, weet zeker dat ik die via rtl gemist heb gezien.
 
ja inderdaad, 2009 Sterkste man van Nederland volgens mij, weet zeker dat ik die via rtl gemist heb gezien.

Ja, ooit heb ik ook een wedstrijd kunnen zien via zon rtl gemist site of zoiets, vanuit België dus was het zeker wel online.
 
Sinds 2009 valt er geen zak meer te zien van STM op RTL gemist, karma voor diegene die het opneemt en upload ! :p
 
upc digital recorder +1
 
zometeen kijken dus jongens 18:00!!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven