AndroidHealthClinic

sterkste man van oudenaerde

Bezoekers in dit topic

Ano_76_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
3 mrt 2008
Berichten
3.486
Waardering
101
Lengte
1m84
voor de geinterreseerden;
op 1 augustus is er terug de amateur wedstrijd sterkste man van oudenaerde
-plaats:vijver donk
-uur:ergens in de voormiddag?
mss weet jimmy en zn crew meer nieuws?
mss niet interresant genoeg voor sommige,en mss is het al eens lang geweest,maar wou het toch even vermelden.
grtz
 
De 2de editie van Sterkste Man van Oudenaarde gaat door op zaterdag 1 augustus 2009, op het evenemententerrein aan de Donkvijver te Oudenaarde. De wedstrijd vangt aan om 14u, en de prijsuitreiking zal rond 19u plaatsvinden.

Farmer's walk

40kg in elke hand, 2 minuten tijd (parcours 20m lang)

Tire Flip

8x omkantelen (geen idee hoeveel hij weegt) max 2min

Jeep Pull

voertuig (geen idee van het gewicht) 20m ver vooruittrekken

Atlas stones

30-40-50-60kg op 1m-1m20-1m40-1m60

Circle of Power

zoveel mogelijk rondjes in 3 minuten


Ideaal dus als DBB meeting! :D Gewoon voor de fun...
En voor de mensen die eens willen kennismaken met het sterkste man gebeuren, maar nog niet klaar zijn voor de 'zwaardere' wedstrijden.
:thumbs:
 
De 2de editie van Sterkste Man van Oudenaarde gaat door op zaterdag 1 augustus 2009, op het evenemententerrein aan de Donkvijver te Oudenaarde. De wedstrijd vangt aan om 14u, en de prijsuitreiking zal rond 19u plaatsvinden.

Farmer's walk

40kg in elke hand, 2 minuten tijd (parcours 20m lang)

Tire Flip

8x omkantelen (geen idee hoeveel hij weegt) max 2min

Jeep Pull

voertuig (geen idee van het gewicht) 20m ver vooruittrekken

Atlas stones

30-40-50-60kg op 1m-1m20-1m40-1m60

Circle of Power

zoveel mogelijk rondjes in 3 minuten


Ideaal dus als DBB meeting! :D Gewoon voor de fun...
En voor de mensen die eens willen kennismaken met het sterkste man gebeuren, maar nog niet klaar zijn voor de 'zwaardere' wedstrijden.
:thumbs:
zou wel eens willen meedoen,maar heb daar geen ervaring mee,en door mn werk al maanden niet meer kunnen trainen:(
volgend jaar mss
 
zou wel eens willen meedoen,maar heb daar geen ervaring mee,en door mn werk al maanden niet meer kunnen trainen:(
volgend jaar mss

Misschien dit jaar gewoon eens komen kijken?

Ik wou vorig jaar eens een kijkje nemen, met als doel dit jaar mee te doen.
Maar blijkbaar vertrek ik vrijdag op reis, net als vorig jaar :rolleyes:

Ik hoop dat er genoeg interesse is om het initiatief nog draaiende te houden in de komende jaren.
 
Ideaal voor m'n vriendin eigenlijk!! Mss moet ik het haar eens vragen alhoewel het mss nog aan de lichte kant is.
 
Misschien dit jaar gewoon eens komen kijken?

Ik wou vorig jaar eens een kijkje nemen, met als doel dit jaar mee te doen.
Maar blijkbaar vertrek ik vrijdag op reis, net als vorig jaar :rolleyes:

Ik hoop dat er genoeg interesse is om het initiatief nog draaiende te houden in de komende jaren.
ik ben vorig jaar weest kijken,die krachtoefeningen schrikken me niet af,maar mn conditie is 0,0:eek::rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

De 2de editie van Sterkste Man van Oudenaarde gaat door op zaterdag 1 augustus 2009, op het evenemententerrein aan de Donkvijver te Oudenaarde. De wedstrijd vangt aan om 14u, en de prijsuitreiking zal rond 19u plaatsvinden.

Farmer's walk

40kg in elke hand, 2 minuten tijd (parcours 20m lang)

Tire Flip

8x omkantelen (geen idee hoeveel hij weegt) max 2min

Jeep Pull

voertuig (geen idee van het gewicht) 20m ver vooruittrekken

Atlas stones

30-40-50-60kg op 1m-1m20-1m40-1m60

Circle of Power

zoveel mogelijk rondjes in 3 minuten


Ideaal dus als DBB meeting! :D Gewoon voor de fun...
En voor de mensen die eens willen kennismaken met het sterkste man gebeuren, maar nog niet klaar zijn voor de 'zwaardere' wedstrijden.
:thumbs:
ik dacht dat die truck 4 ton woog vorig jaar,en het was lichtjes bergop,niet te onderschatten als je het niet gewoon bent denk ik,er waren er vorig jaar die er geen beweging inkregen:eek:
die band zal niet veel meer dan 100-150kg wegen zeker?
farmers walk 2x40kg,dat moet te doen zijn denk ik,en die circle of power 2 grieten van een kilo of 50 mss?weet niet wat de contructie weegt.
 
Die jeep lijkt mij goed doenbaar... Farmers walk ook, en circle of power inderdaad, 2 dames van een kilo of 50 + constructie.

Vooral de band en de stones heb ik mijn twijfels over.
Heb nog lang te trainen :D
 
Die jeep lijkt mij goed doenbaar... Farmers walk ook, en circle of power inderdaad, 2 dames van een kilo of 50 + constructie.

Vooral de band en de stones heb ik mijn twijfels over.
gewicht wel,maar als er een helling is?gevaarlijk voor blessures als je het nooit gedaan hebt of ongetraint bent,hoe sterk je bent
Heb nog lang te trainen :D
die atleten zijn allemaal rubyspelers,nie bijzonder sterk,maar ze hebben wel veel conditie
weet nie wat je krachtstats zijn?
 
Ja weet het... Is van de Rhinos (rugbyteam van mijn school, wel ja, voormalige school, ben afgestudeerd)

Bwah conditie... Je moet geen vetzak zijn die enkel gewicht kan tillen, minimum aan fysiek zal wel vereist zijn, maar het is toch niet dat je 10km moet lopen ofzo?
Alles duurt maximum 3 minuten...
Go for it strong1976! :D

Mijn krachtstats? Veel te weinig op dit moment :o
 
Band is ~160kg
Bij de stenen gingen ze er normaal nog een steen van 70kg bijdoen (en die van 30kg dan weg vermoed ik?)

Is inderdaad meer een wedstrijd op snelheid en uithouding, niet zozeer op kracht. Die gewichten krijgt iedereen wel in beweging. Voor deze wedstrijd KAN je niet te zwak zijn, anders ben je geen man!

Ik heb hier vorig jaar kennis gemaakt met sterksteman. Ben toen vrij laag geëindigd, dit jaar doe ik voor de fun weer mee om revenge te nemen. Ik ben wel van plan om het te winnen :D hoop alleen dat er geen rugbyers met basiskracht meedoen die veel sneller zijn dan mij :p
 
Band is ~160kg
Bij de stenen gingen ze er normaal nog een steen van 70kg bijdoen (en die van 30kg dan weg vermoed ik?)

Is inderdaad meer een wedstrijd op snelheid en uithouding, niet zozeer op kracht. Die gewichten krijgt iedereen wel in beweging. Voor deze wedstrijd KAN je niet te zwak zijn, anders ben je geen man!

Ik heb hier vorig jaar kennis gemaakt met sterksteman. Ben toen vrij laag geëindigd, dit jaar doe ik voor de fun weer mee om revenge te nemen. Ik ben wel van plan om het te winnen :D hoop alleen dat er geen rugbyers met basiskracht meedoen die veel sneller zijn dan mij :p

Word de 2de plek vrees ik, ik heb me net ingeschreven :fire:






:jk:
 
Ja weet het... Is van de Rhinos (rugbyteam van mijn school, wel ja, voormalige school, ben afgestudeerd)

Bwah conditie... Je moet geen vetzak zijn die enkel gewicht kan tillen, minimum aan fysiek zal wel vereist zijn, maar het is toch niet dat je 10km moet lopen ofzo?
Alles duurt maximum 3 minuten...
Go for it strong1976! :D

Mijn krachtstats? Veel te weinig op dit moment :o
heb meer info gewonnen,farmes walk zijn 2 melkannen:Dvan 40kg,moeten lukken.
tire flip is 8 flips met een band van 160kg(zal al minder zijn denk ik???)
die stones vind ik raar,hoe hoger het gewicht,hoe hoger de pallet???
eerste 3-4 moet lukken,60kg op 1 m60 is al veel/hoog.
meedoen?tja zou wel willen,gewichten schrikken me niet af,maar kwa conditie zal ik met mn 95kg al minder zijn,nauwelijks getraind/gesport sinds nieuwjaar,is net alsof je een voetbalmatchke speelt en al maanden niet meer hebt gelopen:p
weet je wat?volgend jaar doen we beiden mee;)

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Word de 2de plek vrees ik, ik heb me net ingeschreven :fire:






:jk:
tja als er al profs meedoen,kunnen we het al zeker schudden:p
 
heb meer info gewonnen,farmes walk zijn 2 melkannen:Dvan 40kg,moeten lukken.
tire flip is 8 flips met een band van 160kg(zal al minder zijn denk ik???)
die stones vind ik raar,hoe hoger het gewicht,hoe hoger de pallet???
eerste 3-4 moet lukken,60kg op 1 m60 is al veel/hoog.
meedoen?tja zou wel willen,gewichten schrikken me niet af,maar kwa conditie zal ik met mn 95kg al minder zijn,nauwelijks getraind/gesport sinds nieuwjaar,is net alsof je een voetbalmatchke speelt en al maanden niet meer hebt gelopen:p
weet je wat?volgend jaar doen we beiden mee;)

Die gewichten lijken mij (op het eerste zicht) doenbaar.
Vind het echt een super initiatief en hoopt dat het blijft.
Haha, ik hou je aan die afspraak! :D
Volgend jaar sta ik daar, hopelijk samen met nog heel wat DBB members.

We hebben dus beiden iets om aan te werken. Jij een beetje aan je conditie en ik aan mijn kracht.
(ik weeg nu 8kg minder dan enkele maanden geleden, want ben nu een tijdje vooral met lopen en fietsen bezig, doel is 20km lopen in deftige tijd, waardoor ik mijn krachtdoelstellingen wat heb moeten uitstellen, again :rolleyes:)

PS: komt sanca? :eek:
 
Strong en jumperketje, gewoon meedoen guys!
te weinig getraind de laatste weken/maanden,en moet opletten met blessures want ben zelfstandige,maar volgende jaar doe ik mee,zijn er dit jaar nog amateurwedstrijden?
 
heb meer info gewonnen,farmes walk zijn 2 melkannen:Dvan 40kg,moeten lukken.
tire flip is 8 flips met een band van 160kg(zal al minder zijn denk ik???)
die stones vind ik raar,hoe hoger het gewicht,hoe hoger de pallet???
eerste 3-4 moet lukken,60kg op 1 m60 is al veel/hoog.
meedoen?tja zou wel willen,gewichten schrikken me niet af,maar kwa conditie zal ik met mn 95kg al minder zijn,nauwelijks getraind/gesport sinds nieuwjaar,is net alsof je een voetbalmatchke speelt en al maanden niet meer hebt gelopen:p
weet je wat?volgend jaar doen we beiden mee;)

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------


tja als er al profs meedoen,kunnen we het al zeker schudden:p

Dat met die stones is idd een beetje krom. 30kg op 1m leggen is er toch echt over :p Die 60kg op 1m60 lukt je ook wel. Kon ik vorig jaar zelfs terwijl ik maar 1m65 groot ben, en toen was ik nog veel zwakker dan ik nu al ben :p
Doe gewoon mee voor de ervaring en de fun ;)
 
Back
Naar boven