Fitness Seller

Sterkste Man van Noord-Nederland

Bezoekers in dit topic

RealDutchPower

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
5 jul 2006
Berichten
951
Waardering
16
Sterkste Man van Noord-Nederland

Dokkum - zondag 10 april 2011


Op zondag 10 april wordt in Dokkum de Sterkste Man van Noord-Nederland gehouden. De wedstrijd vindt plaats in het Colosseum, gelegen op het industrieterrein "Hogedijken", Hogedijken 18 te Dokkum. De aanvang van de wedstrijd is 15.00 uur. De entree bedraagt 8 euro per persoon.

Dit betreft een kwalificatievoorronde voor de Sterkste Man van Nederland. De beste twee atleten van deze kwalificatievoorronde zullen direct geplaatst zijn voor de Sterkste Man van Nederland.

Onderdelen:

1) Heftruck trekken hand over hand

2) Timberwalk (afstand - 2 keer 120 kg)

3) Gewichtheffen (stang met autobanden) (herhalingen - 120 kg)

4) Gewicht hooggooien (22,5 kg)

5) Stones of strength (120 kg tot 170 kg)


Voor inlichtingen over de Sterkste Man van Noord-Nederland kun je terecht bij Wout Zijlstra, te bereiken op (06) 53983224 of per e-mail Wout Zijlstra. Inschrijven bij Marcel Mostert, te bereiken per e-mail mostert@strongmancl.com.

Alle (actuele) informatie over de voorronden en de finale van de Sterkste Man van Nederland kun je vinden op www.sterksteman.tv.


Deelnemers:

1. Eric Hams (Vroomshoop)
2. Mark van Dijk (Zwolle)
3. Rudy Jonker (Dwingeloo)
4. Henri Boers (Dalfsen)
5. Patrick van der Kraan (Vlaardingen)
6. Arno Louwsma (Bolsward)
7. Cees Varkevisser (Katwijk)
8. Rick van der Torre (Vlaardingen)
9. Dennis van Beusekom (Lopik)
10. Jitse Kramer (Leeuwarden)
11. Kelvin de Ruiter (Surhuisterveen)
12. Guido Stevens (Krommenie)
13. Piet Zaal (Wormerveer)
14. Frank Peters (Utrecht)
15. Johan Langhorst (Sneek)
16. Marcel Elsinga (Slappeterp)
17. Fokke Raap (Joure)
18. Gijs Boeijen (Baarn)
19. Kees Heins (Ee)
20. Armando Beiboer (Twijzelerheide)

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Had toch liever een mooie krachtige medley o.i.d. erin gezien in plaats van het hooggooien.
 
aardig wat deelnemers..
 
word een mooie wedstrijd, ik weet dat er aardig wat deelnemers( uit friesland) afgelopen winter behoorlijk doorgebeuld hebben.

en jan ..hooggooien met zown lompe zak ,is toch het mooiste wat er is XD
 
word een mooie wedstrijd, ik weet dat er aardig wat deelnemers( uit friesland) afgelopen winter behoorlijk doorgebeuld hebben.

en jan ..hooggooien met zown lompe zak ,is toch het mooiste wat er is XD

Beetje respect voor Wout mag wel. Zo lomp is hij niet..
 
Laatst bewerkt:
Beetje respect voor Wout mag wel. Zo lomp is hij niet..

respect heeft hier absoluut niks mee te maken, snap je zelf ook wel.

hoe je het went of keert, hooggooien met zak is lomp=moeilijk=strongman


p.s ik heb de grap wat later door hahah
 
frank sowieso top 4, gijs ook top 8!
 
Oh mijn god hooggooien. Als ik ergens een hekel aan heb, ook net het onderdeel dat we niet echt kunnen oefenen. Hoe kom ik aan een zak?
 
rits open?

zown ouwe plunjebaal ligt er bij wout, weejewel zown cilinder achtige unit/tas iets

maar ik zeg max dumbelsnatches,kettlebels etc en ookal kan je heel hooggooien, je meot ook in zown boogje om de lat heen gooien, da is et irritantste gedeelte

good luck zeg ik!
 
gewoon met een kettle bel het dichtsbijzijnde veldje opzoeken gijs ?:P
 
nee is echt anders het is met een zak en die timing is echt verrot.
 
Eigenlijk moeten ze gewoon ..

1) Heftruck trekken hand over hand

2) Timberwalk (afstand - 2 keer 120 kg)

3) Gewichtheffen (stang met autobanden) (herhalingen - 120 kg)

4) Gewicht hooggooien (22,5 kg)

5) Stones of strength (120 kg tot 170 kg)

vervangen door deadliften :D toch?
 
haha. Gefeliciteerd alvast.
 
jitse kan nie deadliften joh,met 3 x 320 heeft ie vetttee moeite die lambal
 
haha, oke ik heb net al een zooi van de sterkste jute zakken besteld voor stenen/grind en zaklopen. Even 2 over elkaar, houtsnippers erin op de weegschaal en zaterdag mss al hooggooien.

**** die shit dat alles zo laat bekend is.
 
kheb hier ook met grindzakken lopen klooien( juten) ,moe je nie mee gaan smijten dan gaan ze kapot...iig bij mij wel en bij hooggooien is de impac als ze landen natuurlijk nog groter..het beste is zown leger-plunjebaal volgens mij..maja whatever ik doe toch nie mee haha

en ja, de onderdelen zijn toch altijd wat hetzelfde, weinig movement op dat gebied helaasch.
 
Je hebt verschillende kwaliteiten Mo. Ik heb de zwaarste besteld als ik die dubbel doe kan ik me niet voorstellen dat die kapot gaan met een rotgewichtje van 22,5kg. Die legerplunjebaal heb ik ook maar dat valt nog wel tegen hoor hoe stevig die is.
 
Back
Naar boven