| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Oct 2004 Stats: M 29j | Sterkste man Friesland http://www.realdutchpower.nl/aankond.../friesland.htm Wordt mijn eerste wedstrijd....Ohoh... Gaan er ook mensen naar toe van dbb? |
|
| | ||
| Massive Warrior | Citaat:
mooi man, helaas kan ik niet komen kijken! wat is je echte naam, zoals vermeld op die poster ( deelnemers)? - edit: idd Theo B. uit Franeker ! ( weer te snel getypt, die rottige ADHD ook altijd!) suc6 alvast!
| |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Oct 2004 Stats: M 29j |
Laat ik het zo zeggen, de log is niet mijn favoriet. Het worden herhalingen met 85kg, en ik hoop ongeveer tussen de 6-8 reps. De 140kg steen kan ik ook halen. Farmers met iederen hand 100kg kan ik 5 rondjes van 12 meter=60m. Of het een c-wedstrijd is, weet ik eigenlijk niet. Er zijn wel beginners, maar ook a atleten zoals Hans Lolkema die meedoen....
|
|
| | ||
| Colossal Veteran Lid sinds: Dec 2002 Stats: M 33j - - - | Citaat:
Kreeg de 100 kg niet voor elkaar. Snap ik nu nog niet. Techniek nog niet onder controle. Log is vrij easy, met de hup erbij. Tempo hoog houden dan red je er wel 10 joh. Farmers walk is imo goed te doen en met 60 meter ben je niet slecht in dit onderdeel! In elk geval sterkte, en ik hoop voor jou dat het weer wat beter wordt/zal zijn. Of is het binnen? | |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Oct 2004 Stats: M 29j |
Haai! Was erg leuk, en best zwaar om te doen! Maar goed, ik heb naar mijn mening toch goed gepresteerd in zo'n korte tijd. 19 deelnemers, o.a ook Sterkste man V groningen, Henk v.d Veen die 4 keer had gewonnen, Hans Lolkema... etc.. Beslist geen beginners wedstrijd, want iedereen ging ook met dezelfde gewichten aan de slag, waarbij de 8 junioren vaak sterker waren dan de senioren... Van de 19 deelnemers ben ik 8ste geworden in algemeen klassement, en dat maakte mij bij de junioren 3rde.. Niet slecht, toch had ik 2de kunnen worden, als ik bij die atlas stones de 140kg er op had gekregen. Touwtrekken met 150kg- Was bijna niet te doen, maar eenmaal op het podium ging het toch veel makkelijker. Waren veel mensen die niet goed presteerden hierop. Snelste tijd was denk ik Lolkema met 10sec. Ik geloof dat ik bij eerste 5 zat, met 16 seconden en een beetje. Hooggooien, niet mijn onderdeel maar ging toch goed. Zak van 25kg, ik haalde 4.30 net niet, zak lag op de wip maar viel toch verkeerde kant op.... Boomstam, niet mijn onderdeel (wat eigenlijk wel) vanwege mijn schouder. Kreeg toen nog een redelijk aantal herhalingen 5 keer. Boomstam was erg lang, woog 85. Beste kreeg denk ik 12 reps. Farmers... had ik VEEl beter kunnen doen. Maar door slechte prestatie op boomstam was ik ergens als 9de aan de beurt. Voorgaanden haalden rond de 30 meter. Ik wist dat ik rond de 60 meter kon en wou halen, maar door te weining motivatie, en die omroeper mij afleidde van kijk kijk, wat ver... Hield ik opeens op.. Heel dom! Daarna had iedereen een afstand om op te schieten, wat niet echt opschoot omdat het geen top afstand was. 51meter voor mij met 100kg elke hand Stenen.. Tsja, video spreekt voor zich... http://media.putfile.com/stone-lifting |
|