XXL Nutrition

sterkste man

Bezoekers in dit topic

remco123

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2005
Berichten
250
Waardering
0
dag mensen..

ik ben net 20 en ik wil graag weten of er iets bestaat als junioren wedstrijden voor sterkste man.

tot welke leeftijd gaan die
en wanneer waar zij die wedstrijden,
en waar geef je je zelf daarvoor op?

gr
 
nope, geen leeftijdsindeling bij sterkste man, gewoon een C-wedstrijd meedoen
info over die wedstrijden, inschrijvingen, ...: Real Dutch Power
succes ermee!
 
Er zijn volgens mij geen volledige junioren wedstrijden.
Er zijn wel Sterkste Man wedstrijden met een junioren klassement.
Junior ben je tot en met je 23e.
Vanaf 24 ben je dus senior.

Het beste kan je deze site en Real Dutch Power in de gaten houden en je zo snel mogelijk inschrijven als zich de gelegenheid voordoet.
Een zogeheten "C"wedstrijd is ook heel geschikt om wedstrijd ervaring op te doen.
 
makkelijkste is denk ik van gewoon even Jan Haaring ofzo een mailtje te sturen, als er iemand antwoorden hierop weet is het Jan wel!
(mailadres vind je wel op real dutch power)
 
er is dit jaar wel een wedstrijd
sterktste junior van NL misschien is dat wat
 
er zijn wedstrijden waar er een junioren catogorie aan toegevoegd is dit betekend dat er ook bekers zijn voor de junioren!!!
er is dit jaar voor de 2de keer de sterkste junior van nederland op 7 juli georganiseerd door wout zijlstra je kan met hem in contact komen via ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::...
ik zou zeggen bel hem eens en vraag de oren van zn hoofd hij staat altijd wel klaar om je te helpen!

groet
 
die op 7 juli is zeker wel leuk. misschien doe ik mee met een maatje van me

wat houd ""Vrachtwagentrekken (harnas pull met touw)"" in. oke vrachtwagen trekken maar wat is ""harnas pull met touw???

dus gewoon wout zijlstra een mail sturen??
 
die op 7 juli is zeker wel leuk. misschien doe ik mee met een maatje van me

wat houd ""Vrachtwagentrekken (harnas pull met touw)"" in. oke vrachtwagen trekken maar wat is ""harnas pull met touw???

dus gewoon wout zijlstra een mail sturen??

Je zit in een soort harnas, van leer, stof, waarmee je met een kabel verbonden zit aan de truck. Dus jij lopen en de truck gaat je acterna:D
 
euehm ja, je hangt van aan de truck en er ligt ook een touw waaraan je je kan voort trekken?
 
zou m ff bellen vind ik persoonlijk altijd beter!!!
 
maaruh je vraag was zijn dr echt junior wedstrijden?(antw JA)
Sterkste junior van NL bv!!
 
We kunnen samen gaan hé Lanfeust als we mogen :p
 
mogen of niet, we gaan toch. En mogen we niet deelnemen er is nog altijd een overvloed aan mede, everzwijnen en Romeinen :D
 
Yeah mate :D heb je serieus zin om mee te doen? Anders stel ik mij ook kandidaat ze :D
 
Yeah mate :D heb je serieus zin om mee te doen? Anders stel ik mij ook kandidaat ze :D

als dit past met de rest en ik niet van wacht ben. weet er iemand een datum en plaats?
 
Op Real Dutch Power, het is 7 juli, ligt wel dicht tegen de Sterkste Man van Vlaanderen...
 
Ik had hierover al gemailed naar Wout, als belg mag je meedoen, en ook winnen, maar de titel "sterkste junior van nederland" gaat naar de eerste nederlander. Maar daar doen we het natuurlijk niet voor.

Ik wou eerst niet meedoen omdat het redelijk ver is en ik geen vervoer heb, maar moest ik meekunnen met tom en er is nog plaats over voor de wedstrijd heb ik zeker intresse? Laat graag vlug iets weten :)

Dries
 
Dries als jij meedoet krijg ik weer ferm op mijn doos van u maar wil toch ook meedoen ze :D
 
Back
Naar boven