| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | squat
Hej, nu moet ik ff een belachelijke vraag stellen. Als ik squat klem ik de bar echt goed. Maar wanneer ik omhoog ga lijk ik zo hard te knijpen dat ik mezelf naar beneden duw/trek. Kan dit ofniet ?
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: squat
kijk je op dat moment wel recht voor je uit?
__________________ Mijn Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rainen-161378/ |
| | |
| | #3 |
Ja, tis gewoon dat ik zo knijp dan ik mezelf precies naar beneden druk. Klinkt mss retarded, maar dit is toch de enige manier om de spanning er goed in te houden etc.. Mss is het wel normaal en trek ik mezelf niet naar beneden, maar toch ff vragen voor de zekerheid. Zou dom zijn, niet
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” |
| | |
| | #4 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Je kan jezelf op die manier natuurlijk helemaal niet naar beneden trekken
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m74 82kg - Karma: | Re: squat
Maar door er hard aan te trekken komt er wel extra druk op je schouders/traps/rug waardoor het waarschijnlijk voelt alsof je naar beneden geduwd wordt.
__________________ Lid worden van lockerz.com? Stuur een PM! |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 90kg 14% Karma: | Re: squat
Ja dat heb ik ook een aantal keer gehad, heel simpel laat de bar rusten op je rug. Schouderbladen thight, traps aanspannen en houd de stang vast met je handen niet meer.
|
| | |
| | #7 |
Oke, dacht'k wel, 'k wou toch ff checken voor de zekerheid Is het ook normaal dat mn pezen in mn armen hier van zeer doen? Vroeger squatte ik gewoon nooit zo thight, nu dus wel en maakt veel verschil uit
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 90kg 14% Karma: | Re: squat
Je biceppezen bedoel je? Zo ja, dan houdt je de bar teveel met je armen vast/tegen. Nogmaals op je rug laten rusten. |
| | |
| | #9 |
Zal er op letten
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Re: squat
Ken het gevoel, maar het is niet meer dan dat. Een gevoel. Zelf knijp ik in de stang en houdt spanning op me rug, maar als ik het gevoel heb de stang naar beneden te trekken dan duw ik bewust tegen de stang. Het is niet alsof je zo'n gewicht omhoog kan drukken, maar je hebt wel een wat prettiger gevoel.
__________________ Spoiler: Toon |
| | |
| | #12 |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2005 Locatie: Bornholm Geslacht: M
Stats: 2m30 43kg > 50% Karma: | Re: squat
ik heb hier ook snel last van ja. heb je het t vooral bij zwaardere gewichten?
__________________ Origineel gepost door Kale-Gaston: ''Want pinnen doe je bij....de Postcode Loterij!'' |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| squat |
| Topic opties | |
| |