| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Powerlifter Aangemeld: jan 2003 Locatie: Mein Kampf Geslacht: M
Stats: Karma: | Senny Schonewille ??
Jongens wat is dit nou? Hoor ik ineens verhalen dat deze jongen 280 4reps bankt (easy) Dat wil ik uiteraard zien.... dus wie laat mij meer weten over deze man met zijn bankdruk?? 280 4 reps easy! zien is geloven!
__________________ RETIRED my ass |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Senny Schonewille ??
__________________ Macht is tijdelijk en word je door andere toegekend Kracht is oneindig en komt uit jezelf T.M.O.S. 13de plaats sterkste man van noord nederland 2004 10de plaats sterkste man van nederland junioren 2006 2de plaats sterkste man van noord nederland junioren 2007 2de plaats sterkste man van nederland junioren 2007 |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak | Re: Senny Schonewille ??
ben jij nou alleen maar geinteresseerd in bankdrukken?
__________________ 1,79m 105 kg log lift 125kg squat 225kg bench 165kg deadlift 300kg (suited) |
| | |
| | #4 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Senny Schonewille ??
Citaat:
hij is toch nog wel altijd een potentieel sterkste man van nederland geweest. Maar door toedoen van ziekte is deze kerel stukken minder aan moeten doen. respect to my strongman friend. Hi Senny how are you baby. | |
| | |
| | #5 |
| Banned Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Senny Schonewille ??
|
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Senny Schonewille ??
hij heeft t vast wel gekund ja!!! nu niet meer(denk ik) hij is uit zn wedstrijd roulatie ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::... zie dit en oordeel!!
__________________ "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) Laatst aangepast door wackonielsie : di 12 jun 2007 om 19:56 |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
__________________ "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) | |
| | |
| | #8 |
Ik zet vraagtekens bij alle vragen die ik heb.. jij niet dan ?? Als iemand mij zou kunnen motiveren omdat die een goeie bankdrukker is dan is dat alleen maar prettig.. Maar door meteen in de verdediging te springen, wow ik zou willen dat iemand eens zo voor mij opkwam Jammer dat de beste man het niet gefilmd heeft, dat zou wel cool zijn Ruben?? -Of ik alleen geinteresseerd in bankdrukken ben? (die vraagtekens zijn niet negatief bedoelt door gabber) -Nee ik ben niet alleen geinteresseerd in bankdrukken.
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Zou idd zeer indrukwekkend zijn, er zijn maar heel weinig mensen die met 280kg 4 reps kunnen doen.
|
| | |
| | #10 |
ik vind t wel meevallen!
__________________ Macht is tijdelijk en word je door andere toegekend Kracht is oneindig en komt uit jezelf T.M.O.S. 13de plaats sterkste man van noord nederland 2004 10de plaats sterkste man van nederland junioren 2006 2de plaats sterkste man van noord nederland junioren 2007 2de plaats sterkste man van nederland junioren 2007 |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
jij zou ook wel eens willen dat iemand voor jou opkwam dan zou je je naam eerst moeten waar maken,of ook 280 in 4reps kunnen doen,plus nog eens apesterk moet je kunnen zijn als Senny,en dat doen wat die jongen ooit behaald heeft,mischien dat er dan ook iemand voor jou op komt. en ik spring niet in de verdediging,ik hoef mijzelf helemaal niet te verdedigen. wat ik schrijf is de waarheid,en voor alle mensen die in de strongmansport actief zijn weten wel hoe sterk Senny is,dat hoeft hij al helemaal niet te bewijzen. | |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
roy je hebt 100%gelijk dude!!!!!
__________________ "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) | |
| | |
| | #13 |
hmmm nou moet ik toch voor champ opkomen want het lijkt er op dat hij nu toch echt ten onrechte word aangevallen! naar wat ik lees vind hij het juist heel mooi als senny inderdaad de 280 4x zou paken en zou dit daarom ook graag op een film willen zien, van zijn post af te lezen lees ik geen uit de hoogte gedrag wat ik helaas van jou limbo wel lees maar lees ik juist een hoop respect jegens senny zijn bankdruk kwaliteiten!als iemand een wereld record deadlift zou neerzetten zou ik dat ook graag willen zien op film dat wil niet zeggen dat ik hier geen respect voor heb maar juist zeer veel respect en het daarom graag zou willen zien om het mee te beleven! en waarom vraagteken zetten bij een topatleet!!hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind!!! kijk naar jarno een echte topatleet waar ook wel aardig wat vraagtekens bij gezet worden door verscheidene mensen! nou denk ik dat champ verkeerd begrepen word aangezien hij geen vraagtekens bij de persoon in kwestie zet maar simpelweg graag een filmpje wil zien van zijn prestaties!
| | |
| | #14 |
| Banned Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #15 |
Zo van ? ik geloof der toch niets van dus laat het maar eens op een filmpje zien.!! wij zijn niet allemaal hetzelfde t.m.o.s. dat als we een keer in ons leven een deadlift van 245 kilo doen of een flinke squat enz... het meteen op you tube of op een of andere website doen vertonen. er zijn ook legendes. hoiiiie daaaaaaaaaaaaaaagg welterusten ik ga slapen,en de groette aan iedereen wackonielsie doe mijn vriendje de groetjes. I'm feeling like a Champ.(citaat:Limbostrongman). |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
spreek je gauw weer
| | |
| | #17 | |
Citaat:
__________________ Macht is tijdelijk en word je door andere toegekend Kracht is oneindig en komt uit jezelf T.M.O.S. 13de plaats sterkste man van noord nederland 2004 10de plaats sterkste man van nederland junioren 2006 2de plaats sterkste man van noord nederland junioren 2007 2de plaats sterkste man van nederland junioren 2007 | |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Stats: Karma: | Re: Senny Schonewille ??
volgens mij is champ gewoon benieuwd of er filmpje van bestaat omdat het altijd wel cool is om iemand zo zwaar te zien benchen en dan zeker als het een landgenoot is champ kan er ook niet aan doen dat hij raar overkomt!
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger |
| | |
| | #19 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Senny Schonewille ??
Buitengewone claims vereisen buitengewoon bewijs, niks mis mee om over zulke prestatie sceptisch te zijn. Zie het niet als aanval, want dan zou je nooit meer enige buitengewone claim maar enigzins in twijfel mogen trekken.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #20 |
hmmm Limbo Strongman.. er komen toch nog mensen voor mij op, komt dat omdat ik mezelf bewezen hebt?? of komt dat gewoon omdat ik niets slechts bedoelde en rechtvaardig ben?? De reacties van de overige leden kloppen! ik vraagde het idd gewoon uit interesse bedankt voor je antwoord
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| senny schonewille |
| Topic opties | |
| |