Fitness Seller

RAW Bankdrukken wedstrijd 23 sept

Bezoekers in dit topic

Voor die wedstrijd moet je lid zijn van de NPB.
Goedkoopste optie is dan om inderdaad via een van de aangesloten verenigingen lid te worden, dat komt rond de €40,- per jaar uit. Info hier te vinden: http://powerliftingbond.nl/over-ons/nieuwe-leden/.

De vorige twee keer was het in Geldrop bij Topfit, maar waar het dit jaar zal zijn... geen idee... Ik ben er bij in ieder geval :)

Edit: Ik verwacht dat er bij ons op de sportschool ook wel weer een teamwedstrijd aan zit te komen richting November. Als dat zo is laat ik het hier nog wel even weten, kan je kijken of je een team op getrommeld krijgt. Is wel geen raw wedstrijd, maar je kan uiteraard wel raw mee doen.
 
BK GPC/WPC is op 23/9; geen inschrijvingsgeld - raw en equip - full meet en bench only

Mss kan er zelfs een troffee voorzien worden voor knapste Hollander? lol
 
He man, lang niet gesproken! Op zich wel een idee, kan ik oude bekende ook weer eens de hand schudden.Knapste hollander win ik zeker! Ach het zal niet de eerste keer zijn dat in Belgie lift.

Waar is de GPC site van Belgie naar toe? Agenda? Is het in Oostende of wat dichterbij?
 
goede topic hijack
 
Heb jij meer info over de NPB meet of andere RAW wedstrijden Eddine?
 
Binnenkort zou er meer info komen over Raw bankdrukken/powerliften van de NPB. Het is nog niet zeker waar het georganiseerd wordt volgens mij.

Andere raw wedstrijden zijn er voorlopig niet, maar je kan aan elke wedstrijd natuurlijk raw meedoen.

Ik las dat je uit Eindhoven komt, je zou dan via Essbra bijv. ook PL competitie mee kunnen doen als je dat wilt (25 november dacht ik).
 
Nu in het goede topic.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mss doe ik ook mee, ff paar nachtjes over slapen
 
in je hart ben je een AoP-er.
trouwens: een mooie lijst: ik heb er zin in
 
Wat is de verwachting mannen? Hoeveel willen jullie drukken?
 
Sorry hoor, ik wist niet dat het geheim was:D
 
Back
Naar boven