| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #61 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik wil ook wel een poging wagen om rond 2010 de 300 deadlift te gaan halen! zet me nu voorlopig maar op 210 RAW!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #62 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: f Geslacht: M
Karma Power: 5 | Aangepast.
__________________ Squat 230(full 190) Deadlift 240 Pushpress 105 Yoke race 310 kg 10 meter Steen 150(151,5) kg(160 op rand van de pallets gehad) Timberwalk 2x110 kg 30 meter |
| | |
| | #63 |
| Huge Freak | zet mij der ook maar bij joh, huidig is 270 kg.
__________________ Shit happens when you party naked |
| | |
| | #64 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Krasnojarsk, USSR Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Mn deadlift vanaf blokken schiet de laatste tijd pijlsnel de hoogte in (3x310kg)... barbell rows gaan ook hard. Mn bovenrug en traps zijn de laatste tijd zichtbaar verbeterd... Maar hamstrings zijn een zwak punt bij mij waardoor ik van de grond wel een stuk minder til, ben nog steeds niet boven de 270kg geraakt... Het zal dus nog wel een tijd duren voor ik 300kg deadlift. Maar het moet lukken om dat nog in 2008 te doen.
__________________ Whine less, squat more ; Fear less, press more ; Talk less, eat more ; And all good things are yours filmpjes |
| | |
| | #65 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 135kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 645kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog | |
| | |
| | #66 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Krasnojarsk, USSR Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
__________________ Whine less, squat more ; Fear less, press more ; Talk less, eat more ; And all good things are yours filmpjes | |
| | |
| | #67 | |
| Huge Freak | Citaat:
[edit]je had al min of meer geantwoord[edit]
__________________ Shit happens when you party naked | |
| | |
| | #68 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...ad.php?t=54824 (mijn log) Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1 YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007 |
| | |
| | #69 |
| Freaky Bodybuilder | super gijs die 300kg komt er wel binnenkort. Ikzelf ook 300kg geprobeerd vandaag: http://www.youtube.com/watch?v=-TwPTjhY7Eo gleed gewoon weg
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 135kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 645kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog |
| | |
| | #70 |
| Freaky Bodybuilder | haha het wordt nog een close race Snoob!
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...ad.php?t=54824 (mijn log) Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1 YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007 |
| | |
| | #71 |
| Mommy's little monster | Jij bent ook een sterke knaap geworden snoob! Hoe lang ben je pas bezig? 2 jaar ofzo?
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |
| | #72 | |
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 135kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 645kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog | |
| | |
| | #73 |
| Mommy's little monster | super!
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |
| | #74 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: f Geslacht: M
Karma Power: 5 | Super! Enne priceless hoe dat gastje naast je lekker rustig doorgaat met zn curltjes.
__________________ Squat 230(full 190) Deadlift 240 Pushpress 105 Yoke race 310 kg 10 meter Steen 150(151,5) kg(160 op rand van de pallets gehad) Timberwalk 2x110 kg 30 meter |
| | |
| | #75 |
| Freaky Bodybuilder | haha ja ik zie het nu pas.
| | |
| | #76 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 2 | goed werk mannen! nog eventjes en dan is het zo ver ik ben wel erg benieuwd naar de schema's die jullie voor het trainen van jullie deadlift gebruiken. Zouden jullie wat willen posten?
__________________ Mijn Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rainen-161378/ |
| | |
| | #77 |
| Ripped Bodybuilder | Ongelooflijk dat je binnen 16 maanden zo sterk bent geworden... Maar dan had je daarvoor zeker al een erg goede basis?? edit: Ik train ook 16 maanden, en jou stats zijn 2x zo hoog als die van mij
__________________ BP 1x85 DL 3x140 SQ 6x115 @1.70 meter @69kg Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-wwe-119605/ |
| | |
| | #78 | ||
Citaat:
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 135kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 645kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog | ||
| | |
| | #79 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Dat is echt monster progressie, snoob!
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. |
| | |
| | #80 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Atlantis Geslacht: M
Karma Power: 4 | Het wordt een spannende strijd hier zo te zien! Had, eerlijk gezegd, niet verwacht dat jullie in zo'n korte tijd zoveel progressie zouden maken. Clean 300kg deadliften is een mijlpaal die maar een zeer kleine elite haalt, zeker bij een lichaamsgewicht van onder de 100kg (G-men). Chapeau!
__________________ I presume ? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| magische grens |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |