Fitness Seller

Race naar 150kg bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook zon snuif amoniak erbij
 
90x2 100x1 110x1 115x1

zo zou ik het doen

Ik denk dat als die 1 x 110 lukt, met een beetje overschot , ik toch teveel energie zzal verspilt hebben en de 1 x 115 zal falen.

Ik zou het volgende doen, rekening houdende met wat ik van mijn lichaam weet en hoe het zaken verwerkt:

1 x 20 kilo (barbell)
5 x 50
1 x 70
1 x 90
1 x 110 of 2 x 115 (afhankelijk van hoe makkelijk de 90 ging.

Indien de 110 lukt, dan probeer ik 10 min later de 1 x 115/ om er volledig klaar voor te zijn. Maar koel ik dan niet te hard af? Of laat ik maar 5 min rust ?

---------- Toegevoegd om 02:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:27 ----------

Ook zon snuif amoniak erbij

DAt heb ik niet. Is een lijntje speed ook goed? :)

---------- Toegevoegd om 02:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:28 ----------

Ik zou dit doen:
paar warm up sets met lege stang - 5x 60kg - 3x 80kg - 1x 95kg - 1x 105kg - 115kg

Lijjkt me ook een goede indeling
 
Rusten is prima 5 of 10
 
Rusten is prima 5 of 10

Super!

Binnen een uurtje the moment of truth.
Gisteren en eergisteren niet zo goed gegeten. Ik ben benieuwd, want een maand geleden gind de 100 heel vlot; maar de 110 leek wel 200 kilo. 110 moet nu zeker lukken maar ik ga voor de 115. Benieuwd.

Eigenlijk moet ik vandaag eerst nog een board press training doen en pas overmorgen de pr record. maar ik ben te nieuwsgierig;
Ik denk dat ik drie board press sets ga doen en kijken hoe dat aanvoelt. En als ik merk dat de 1 x 110 er in zit doe ik het.
Of ik probeer na de board press onmiddellijk de 1 x 115. Lukt het niet, wacjht ik 10 min en probeer dan de 1 x 110.
 
Als je gaat toppen zou ik eerst gewoon opwarmen en dan eerst 110, anders zit je straks nog met lege handen ;)

(By all means).
 
Tis maar net wat het je waard is die 110.. hij wil gwn 115 dan moet ie ervoor gaan imo lukt et niet dan wijzigt ie zn strategie vanzelf wel (zelf ook ondervonden):p succes man

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

De moment of truth hoe was het?
 
Ben net begonnen met de opwarming (5 min swingen met een gewicht zoals met een kettle bell en wat schouderoef op het gewricht op te warmen en daarna
bench

20 x barbell
nu...
 
Fijn voor de updates maar het is hier geen log, nieuwe pr's mag je natuurlijk wel melden. ;)
Suc6.
 
PR
1 x 105
[Link niet meer beschikbaar]

En heb zonet ook
1 x 107.5 gedaan. dat zal ik straks posten
 
goed 2:30 minuten durend filmpje
 
goed bezig
beurt kan wel iets gecontroleerder ;)
 
PR
1 x 105
http://www.youtube.com/watch?v=76SPJXgsb-Y&feature=youtu.be

En heb zonet ook
1 x 107.5 gedaan. dat zal ik straks posten

Zou je niet eerst is aan je techniek gaan werken, die 105 ziet er niet uit man.
Geen haat hoor, maar met goede techniek zul je meer kunnen tillen + geforceerd allerlei datums gaan zetten waarop je steeds een pr wil doen lijkt mijn inziens ook niet echt handig.
Powerliften is geen sprint, soms zul je er jaren over doen om sterker te worden.

Moest wel want ik moet de gewichten filmen als bewijs.

Je kan in youtube je filmpjes inkorten.
 
Lijkt er ook op dat je veel meer kan gaan drukken met goede techniek.
 
prima pr natuurlijk, maar moet dit echt allemaal in dit topic besproken worden?
 
Ziet er niet uit?? Hij zal geen schoonheidswedstrijd winnen, inderdaad, maar zo lelijk was die nu ook weer niet.
En er was geen bounce, wel mss wat snel naar beneden, en de ongelijke stijging komt er door de zwakkere triceps door de zenuwbeschadiging;
dat je filpjes kan inkorten weet ik wel maar dan verdwijnt het bewijs dat het wel degelijk het gewicht is wat ik beweer.
 
prima pr natuurlijk, maar moet dit echt allemaal in dit topic besproken worden?

Neen, maar als er iemand een opmerking maakt op een pr, dan moet ik daar toch op reageren, niet?

Hier de PR 1 x 107.5, die ik 5 min na de 1 x 105 zette.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Derde PR op rij in 1 training

1 x 110
[Link niet meer beschikbaar]
 
Maak een log aan ofzo.
 
IK heb een log. Ik zet hier de pr's, dat is de bedoeling van dit topic. Daar komt reactie op, dus moet ik daar toch op antwoorden?
Of moet ik antwoorden in mijn log?

Haters gonna hate right.
 
Back
Naar boven