| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | Powerliften
Ik wil graag op een vetpercentage van een bodybuilder blijven maar wil ook heel er ggraag alle technieken van het powerlifting beheersen en liefst ook op enig niveau. Ik zou alleen niet weten waar ik dat in de buurt van rucphen/roosendaal kan doen. op een gewoon fitnesscentrum kan niemand je iets vertellen. iemand tips? misschien iemand bij mij uit de buurt die echt aan powerliften doet?
__________________ happy family gixxer tom |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Powerliften
nou kijk, je vetpercentage dat reguleer je met je dieet. en de meeste goeie powerlifters zien er beter uit (en even droog) dan de doorsnee bodybuilder. dus over je vetpercentage moet je je niet teveel zorgen maken Waar je kan powerliften zou ik je spijtig genoeg niet kunnen zeggen, misschien anderen hier op't forum? en goeie gym met vrije gewichten en een deftig squatrek of zelfs powerrack is aangeraden, dat wel
__________________ |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Powerliften
ja een sportschool kan ik wel vinden want in principe train je gewoon op een sportschool net als anders toch? zou eigenlijk ieman din de buurt moeten kennen om eens een maandje mee te lopen?
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Powerliften
net als deadlift ..ik wil 140 of 150 doen ofzo vandaag maar dat wil gewoon nog niet maar ik denk dat dat makkelijk moet zijn vergeleken met mijn bank en sinds kort squatjes
| | |