| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack | Topic Opties | Zoek in Topic | Weergave Modus |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Powerlift en sterkste man dvd's
Zijn er mensen op dit forum die powerlift/sterkste man dvd's hebben liggen? Eventueel orgineel of opnames van tv.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- LOG Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Powerlift en sterkste man dvd's
Volgens mij heeft Jan Haaring een hele collectie van de sterksteman van NL.
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Powerlift en sterkste man dvd's
en je kon een tijdje geleden de dvd van sigmarsson bij hem bestellen!!
__________________ Beste Resultaten: Landsmeer 2006 4e plaats(12deelnemers) Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers) Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers) BP:155KG DL:275KG SQ:240KG you think its impressive? you should look in my pants!! "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Powerlift en sterkste man dvd's
Real Dutch Power je weet wel van die ene site.
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Re: Powerlift en sterkste man dvd's
Weet ook iemand hoe je de oude WSM competities kunt zien? dus van de jaren 1980 tot 1990 zoiets. op youtube staan wel wat filmpjes maar dit zijn allemaal stukjes. Davy. |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Powerlift en sterkste man dvd's
probeer eens wat te downloaden viamtorrentsites
__________________ Beste Resultaten: Landsmeer 2006 4e plaats(12deelnemers) Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers) Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers) BP:155KG DL:275KG SQ:240KG you think its impressive? you should look in my pants!! "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) |
| | |