| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Monstrous Giant | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
Ik heb geen homegym
__________________ |
| | |
| | #42 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m85 93kg 13% Karma: | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
Tom Vt gaat Gullegem ook eens op zijn grondvesten doen daveren deze zomer, misschien kom ik dan wel eens mee.
|
| | |
| | #43 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
Citaat:
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... | |
| | |
| | #44 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Krasnojarsk, USSR Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
die ja, en de fit for fun in gullegem Waarom bump je dit trouwens plots ? Wij amuseren ons ondertussen lekker in ons ondergronds trainingswalhalla, als anderen liever in de gaycentra blijven is dat hun probleem. Mijn gebande broer heeft net 205kg gebencht, maandag heeft hij vlot 290kg gesquat. The strong get stronger.
__________________ Eat some steak Lift some weight Eat some more steak Repeat Men will respect you Women will adore you Cows will fear you |
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
yepla 205 bench Dat gaat vonken geven volgende week op die wedstrijd! Verdoemme kga men pronostiek mogen bijstellen |
| | |
| | #46 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Krasnojarsk, USSR Leeftijd: 32 Geslacht: M
Citaat:
Staat nu al nijdig, wat zal dat zijn na een paar dagen rust
__________________ Eat some steak Lift some weight Eat some more steak Repeat Men will respect you Women will adore you Cows will fear you | |
| | |
| | #47 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: in hell Geslacht: M
Stats: Karma: | re
205 en 290 ja man |
| | |
| | #48 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Geslacht: M
Héhé, daar (pacific) train ik.
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... Laatst aangepast door Santino88 : ma 26 okt 2009 om 09:03 Reden: Geen. |
| | |
| | #49 | |
Citaat:
Anders moet je maar eens de mening van Possessed of Pitbull44 vragen, die mannen hebben ondertussen de weg gevonden...
__________________ Eat some steak Lift some weight Eat some more steak Repeat Men will respect you Women will adore you Cows will fear you | |
| | |
| | #50 |
| Colossal Veteran | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
Man, wat zou ik graag bij jullie willen trainen...
|
| | |
| | #51 |
| Competitive Bodybuilder | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
Ik train ook in de pacific gym en ben het daar eigenlijk strontbeu... Heb je een dipstation?Waar ligt die gym juist? Laatst aangepast door killerbee : di 27 okt 2009 om 23:34 |
| | |
| | #52 | |
Citaat:
Is dat je belangrijkste zorg ? Adressen ga ik hier trouwens niet openbaar geven, maar je kan me PM'en als je eens wil meetrainen (komende week ben ik wel in het buitenland, vanaf 7 november dus)
| | |
| | #53 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
Have fun in het Verre Oosten, de week nadien (14de november dan) ben ik normaal gezien weer present. @Killerbee, niet twijfelen gewoon keer afspreken. |
| | |
| | #54 | ||
Citaat:
Citaat:
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... | ||
| | |
| | #55 | |
Citaat:
There's only one place to find out : under the bar !
| | |
| | #56 |
| Competitive Bodybuilder | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
|
| | |
| | #57 | |
| Monstrous Giant | Re: PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen
Citaat:
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. | |
| | |
| | #58 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #59 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 44 Geslacht: M
Volgens mijn identiteitskaart ben ik al lang geen jongere meer.
__________________ BP: 160 KG (D-BP 200 KG; I-BP 135 KG) DL: 170 KG SQ: 190 KG MP: 80 KG |
| | |
| | #60 |
Ik moet je teleurstellen vrosnievos, wij waren op dat moment op een wedstrijd in Oostende Veel gelul verder in dit topic maar totnogtoe nog geen serieuze reacties van mensen die daadwerkelijk willen/durven komen trainen
__________________ Eat some steak Lift some weight Eat some more steak Repeat Men will respect you Women will adore you Cows will fear you |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| strongman, trainen, vlaanderen, west |
| Topic opties | |
| |