| | #1 |
| Monstrous Giant | over de power training begleiding ...
ik heb nog enkele vragen, maar door omstandigheden konden die niet meer in de andere thread gepost worden: - zijn wim elyn en wim wamsteker niet aangesproken voor de begleiding, zei zijn beiden 2 goeie coaches/trainers, die ook hun kennis hebben kunnen omzetten in praktijk (no offence spike) - word er ook hulp geboden ivm voeding, want dit is ferm onderschat door de meesten. Het is volgens mij nog belangrijker dan training! - is er een korting als de Personal Trainer moet afkomen naar de gym, en je bent met 2 personen die in dezelfde gym trainen. zodat je niet dubbel moet betalen .... (niet voor mij van toepassing, maar wie weet ...) dit zijn paar vragen waar ik opkwam, mss volgen er meer |
| |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: over de power training begleiding ...
ik had liever gehad als je me die vragen had gemaild (waarvoor dient een mail anders) maar zij hebben het volgens mij zelf nog druk met hun eigen zaken. bijgevolg is het een project dat van mijn initiatief is begonnen omwile van diverse redenen. het zijn zeker goede trainers en athleten. ik ga proberen mij hierin ook te bewijzen dan er zal indien nodig hulp geboden worden op gebied van voeding, materiaal, organisatie etc. laatste vraag begrijp ik niet volledig. je wil zeggen als 2 mensen in dezelfde gym trainen die onder mijn begeleiding staan? welja, je hebt enerzijds de vervoerskosten en dan nog de consultatie zelf. ik wil gerust wel over de prijs onderhandelen. dus er valt zeker wel iets te regelen die beide partijen goed uitkomt
__________________ |
| |
| | #3 |
| Administrator | Re: over de power training begleiding ...
Verdere vragen via pm/ mail aub. Er loopt al een thread over dit onderwerp.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed |
| |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: over de power training begleiding ...
ik verkies idd pm of mail, maar vragen die zo op't board worden gesteld zal ik toch proberen om zo goed mogelijk te beantwoorden
__________________ |
| |