| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Schotland Geslacht: M
Karma Power: 21 | Nasi-Bami Caber |
| | |
| | #2 |
Karma Power: 21 | 5 mai Gisteren Open Duitse Kampioenschappen in Kempen. 1e echte wedstrijd van het seizoen dus spannend te zien waar iedereen staat. Steen stoten 10 kg betekende een 4e plaats met dikke 10 meter, an sich een goede afstand, maar technisch niet goed. Gewicht ver blijft drama, leverde ook een 4e plats op, maar heb inmiddels goede aanwijzingen gehad waar ik iets mee kan. Hamer was me nog te zwaar in het begin van het seizoen, wederom 4e , maar wel een leuke afstand, ruim 24m. 4e onderdeel, een beetje mijn favoriet werd een totale mislukking, slechts 3,60m gehaald aangezien ik bij 3,75m het kreng telkens niet netjes of het latje kreeg. Hoogte zat, maar er is dus ook richting nodig om punten te scoren, werd dus een plek in de achterhoede i.p.v. top 3. Ik had nog 1 kans om de dag goed te maken, met caber, en dat lukte op een geweldige manier . .een boom van maarliefst 6,70m was er geregeld, dezelfde als vorig jaar in halle waar niemand deze kon tossen. destijds had al aangegeven dat het wel mogelijk was. In de 1e poging zat ik er erg dicht bij, 2e poging was eigenlijk wel getossed dacht ik, de scheids dacht anders. Toen werd besloten de caber in te korten aangezien deze voor de meesten veel te moeilijk bleek. Er ging een stuk van zo'n 40cm af. dit bleek genoeg voor mij om deze in alle 3 de volgende pogingen te tossen waaronder 1 op exact 12 uur. Aangezien ook de ingekorte versie verder niemand om kreeg was er eindelijk een 1e plaats op een onderdeel. Klassement naar de kloten door hoog, toch wel een 3e plaats, maar er had dus meer in gezeten. Volgende week Beckum, Zien of we daar wel een volle wedstrijd goed kunnen draaien, echter dan 8 onderdelen. |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | Van wie is dat stukje tekst? Niet van jou toch? |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 21 | Nee, van Nasi-Bami (Arnold Waschebalie doet veel wedstrijden in Duistland.. helaas vallen die dit jaar bijna allemaal gelijktijdig met onze games... In Duitsland kan Arnold wat meer winnen, aangezien onze top 5 gewoon veel sterker is....) |
| | |
| | #5 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Citaat:
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak | Herlich, das BaumstamWerffen |
| | |