AndroidHealthClinic

Mockmeet PHM 24 mei aanstaande

Bezoekers in dit topic

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge
15 jaar lid
Lid sinds
12 jun 2007
Berichten
17.283
Waardering
14.319
Lengte
1m89
Massa
125kg
Wij van PHM zitten al een tijd te denken aan t organiseren van een meet.
Nu willen wij wel dat t echt een meet wordt waar gelift wordt door serieuze lifters.

Dit topic is vooral bedoeld om te inventariseren of hier animo voor is.

We hebben de datum gezet op zondag 24 mei, dat is in het pinksterweekend. Dit zal ook niet meer aangepast worden. De meesten zullen de dag erna vrij hebben (pinkstermaandag).
Deze datum is vooral ook uitgepikt omdat veel lui in deze sectie dan vlak voor een meet zitten, namelijk de beginnerswedstrijd van 6/7 juni, of de drc cup van 14 juni. Je zou deze meet dus kunnen zien als een goede generale repetitie, met signalen en judging door ervaren lifters. Je hoeft natuurlijk niet per se aan een van die wedstrijden deel te nemen om te komen, je kunt t ook gewoon als meetmoment in je training zien.
Ik heb het dus hier over powerlifting voor de duidelijkheid. Er kunnen ook strongman events getraind worden als men dat wil, maar we moeten ivm ruimtegebrek wel nee zeggen tegen lui die enkel een recreatieve sportschooltraining willen neerzetten. De keuze is dus: een powerliftingmeet doen met alle officiële ipf regels, of een strongman training doen. Of beiden natuurlijk, als je een beetje gek bent :)

Wat betreft regels voor de pl meet: we volgen gewoon het ipf rulebook, alleen wat betreft kledingvoorschriften zullen we wat minder streng zijn: een singlet is niet per se nodig, korte broek mag ook (maar niet over de knie). Bij deadlifts zijn lange sokken wel verplicht, en verder draag je gewoon een t-shirt met korte mouwen. Gear is niet toegestaan. Het gaat hier om een RAW meet, dus geen pakken, kneewraps, elbow sleeves of straps oid. Wat mag wel? Riem, wrist wraps, kneesleeves.

Als er genoeg animo is willen we achteraf ook wat organiseren mbt eten, wellicht een bbq bij PHM zelf, of ergens in Middelburg flink gaan schranzen. Laat maar horen of hier behoefte aan is. Waarschijnlijk zullen we een kleine bijdrage vragen voor deelname en eten (als t een bbq wordt, als we uit eten gaan zal t wat duurder worden).

Ik zal de beginpost blijven updaten met een inventarisatielijst, laat dus even weten of je komt, of je een pl meet wil doen of events wil trainen, en of je wil eten of niet.


Tymboo : pl meet + ref + eten
Bosshogg: pl meet(?) + ref + eten
Steensteen : pl meet
Hell93 : pl meet + eten
Yvn : pl meet + eten
Joep J : toeschouwer/helper + eten
Dj_phreak : pl meet
SlettieBettie : toeschouwer
Erik S : pl meet + eten
Pleurklaat : helper + eten
Meaantje: pl meet
Weak01: ref + eten
ShadyNG: pl meet + eten
William G (fox gym): pl meet + eten
PowerZ: pl meet + eten
wwe: pl meet + eten
Nicky W: pl meet + eten
Peter T: helper + eten
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aanwezig. Powerlifting training :D en ook IN voor eten.
 
Laatst bewerkt:
ALS er vanuit deze zijde van het land meer lui eventueel willen, wil ik wel komen liften.
Eten maybe, ligt er ook aan hoelaat het dan weer word met een terugreis van 2uur+ ;)
 
OK, ik zet voorlopig alleen even degenen erop die zeker zijn van hun komst, zodat t voor ons ook overzichtelijk blijft. Dus zodra je zeker weet dat je komt, laat t dan nog even weten.
 
OK, ik zet voorlopig alleen even degenen erop die zeker zijn van hun komst, zodat t voor ons ook overzichtelijk blijft. Dus zodra je zeker weet dat je komt, laat t dan nog even weten.

Snap ik, zal hier eens rondvragen.

2i92etf.jpg

Gelukkig is het om de hoek :rolleyes:
 
Snap ik, zal hier eens rondvragen.

2i92etf.jpg

Gelukkig is het om de hoek :rolleyes:

Ga je met de auto?

Ik kom zelf uit Zutphen dus wellicht kunnen we wat fixen?

Btw: super initiatief trouwens Tymboo.
 
Ga je met de auto?

Ik kom zelf uit Zutphen dus wellicht kunnen we wat fixen?

Btw: super initiatief trouwens Tymboo.

Zal het in gedachte houden, maar ga wel eerst kijken van mensen hier welke willen.
Maar mocht er nog plek zijn stuur ik je dan wel een bericht.

Maar werd er ook net al op geattendeerd door een mede DBB-er dat dit in het weekend valt met iets waar ik ook al kaarten voor heb:mad:
 
Tof initiatief.
 
Ik ben nog te zwak helaas mss volgend jaar leuk initiatief iig
 
in voor events en eten

blabla: ik kom uit almelo dus mss wel wat te regelen
 
Zal het in gedachte houden, maar ga wel eerst kijken van mensen hier welke willen.
Maar mocht er nog plek zijn stuur ik je dan wel een bericht.

Maar werd er ook net al op geattendeerd door een mede DBB-er dat dit in het weekend valt met iets waar ik ook al kaarten voor heb:mad:

"mede DBB-er" HOOOHOOOII
ga jij ook fantasy? of ga je fresh?

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:55 ----------

zou graag willen komen, echt jammer dat ik ook een festival hrb een dag van te voren :(

top idee
 
Ben natuurlijk aanwezig

Alleen even kijken of ik a liften. De week daarvoor natuurlijk nk geared junioren en 3 weken daarna WK raw
 
Ik ben waarschijnlijk in.

Eten weet ik niet, heb nooit zo'n honger na een training :o
 
Ja, ik doe mee met PL only

Leuk plan. Ik ga geen echte wedstrijden meer doen, maar het zou wel grappig zijn om het voor de leuk te doen.

Belangrijke vraag: ook IPF kledingvoorschriften? Want mijn worstelpakje is al jaren de deur weer uit.
 
ik heb zoals het nu lijkt geen wedstrijden die dag en misschien een toernooi, zal het dus nog niet zeker zeggen maar waarschijnlijk ben ik er bij.

eten moet ik toch dus als dat daar kan is het wel zo makkelijk;)
PL meet of strongman events maakt mij niet zo veel uit, beiden lijkt mij leuk om te doen.
 
Dan ben ik er bij, louter om dj_phreak te supporten. Mee-eten zit er niet in ivm een voedselallergie.
 
En ik dan.. :(

Ik heb al het support nodig tussen heel phm :o:(

Oh... dan wil ik je best supporten, hoor!
Misschien toch maar eens investeren in vrolijke pompoms. :D
 
Back
Naar boven