| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #61 |
| Monstrous Giant | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
Leuk maar op de ALO heb ik prima trainingen gehad met 1 bench, een squatrek een dipstation en een hoop oud ijzer. Je kunt dit best op allerlei scholen in Nederland neerzetten maar nog steeds zal 3/4 van de mensen geen squat en deadlift doen. Voor ons type mensen is dit natuurlijk walhalla.
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| | |
| | #62 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
das gewoon een droom... pfff, het contrast met twee squatrekken in een gym is toch crimineel groot... |
| | |
| | #63 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
Citaat:
Heb zelf een sportschool en omdat ik de sport een warm hart toedraag en omdat hier meerdere strongman trainen (en omdat ik er zelf graag mee speel Maar als ik 10 squatrekken hier neerzet, moet ik plaats maken voor dingen die veeeel meer gebruikt worden.... dan verlies ik een hoop klanten en dus doe ik zoiets niet...
__________________ Loglift 122,5kg Squat 240kg Deadlift 260kg | |
| | |
| | #64 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
hoeft ook niet gelijk tien natuurlijk |
| | |
| | #65 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Haha misschien is het wel beter dat er geen oly plattform in elke gym is.. er zijn teveel motorisch gehandicapte personen die zichzelf pijn zouden doen (zoals ik).
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #66 |
| AddictedToTheGym Aangemeld: dec 2007 Locatie: Antwerpen Geslacht: M
En wij op school mogen niet eens wedstrijdje pompen doen .. Rotscholen in belgie ..
__________________ Bulk the fuck up ! - The DBB Big Ass Lover Club |
| | |