| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #44 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
dat is iets wat ze van mij gelijk in nederland mogen invoeren die highschool sports etc... er zou zobiezo een platform moeten zijn in elke gym vind ik... weet iemand een sportschool in de buurt van arnhem/nijmegen waar je olympisch kunt liften?
|
| | |
| | #47 |
| Colossal Veteran | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
|
| | |
| | #48 |
| Huge Freak | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
Hehe vet hoor: University of Florida kan er ook wat van Facilities @ GatorZone.com ![]() ![]() ![]() ![]() In addition to great instruction from the strength development staff, the Gators have one of the country's premier weight rooms. The renovation to the weight room at the South Endzone of Ben-Hill Griffin Stadium encompasses 11,000 square feet with over 50,000 lbs. of free weights, 150 training stations, and a full line of variable resistance machines. Gator Speed and Strength @ GatorZone.com ![]() 90.000 man gaat erin en altijd uitverkocht Go Gators! En in maart ga ik er ook even een kijkje nemen |
| | |
| | #49 |
| Monstrous Giant Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 111kg - Karma: | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
ik wordt er stil van.. Schandalig dat onze school van bijna 20.000 studenten enkel een "fitness" heeft, wat lijkt op een zieknhuis revalidatiehokje met pneumatische aparaten en een paar losse pussyweights |
| | |
| | #50 |
living in america!! k wil dr naar toe
__________________ "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) |
| | |
| | #51 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
Dit is de gym van Mark Rippetoe. Echt zo'n typische oude hardcore zaal met karakter. Wichita Falls Athletic Club
__________________ The strongest shall survive. |
| | |
| | #52 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
Citaat:
NKV Atlas Nijmegen
__________________ MIJN LOG Olympisch gewichtheffer 21 jaar BW: 94 kg snatch: 131 clean & jerk: 158 clean: 160 full back squat: 200x1 / 185 x 3 / 175x6 / 160x10 full front squat: 180x1 / 160x3 (4 sets) / 150x5 (4 sets) | |
| | |
| | #53 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #54 |
| Colossal Veteran Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Moet heerlijk zijn om zoiets tot je beschikking te hebben.
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. |
| | |
| | #55 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
Toen ik 13 was een jaar in Princeton, New Jersy op highschool gezeten. Daar hadden ze ook zo'n gym, echt super! Verder kon je football, basketball, golf, tennis, boogschieten, tafeltennis, turnen etc. etc. op school doen. Je kiest daar gewoon voor een sport en die ga je beoefenen. Iedere dag 1 uur lang. Totaal niet te vergelijken met dat ene zielige uurtje per week gym op de middelbare school hier... met iedere week een andere bezigheidstherapie...
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. |
| | |
| | #56 |
| pekingeend Aangemeld: jan 2005 Locatie: ergens Geslacht: M
Stats: 1m50 150kg > 50% Karma: | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
om een jaartje amerika high school of university te volgens, lijkt mij zeker een geweldige ervaring.
__________________ __________________ ...no excuses, just do it.... Te koop: 50 euro voor 10 kg verse Whey Protein Concentrate 82% (Instantised) van Bulkpowders |
| | |
| | #57 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Citaat:
__________________ Carb Cycling - Shredded at Last | |
| | |
| | #58 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Sporten natuurlijk.
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #59 |
| fap fap fap | Re: Leuk materiaal hebben ze daar op school
|
| | |
| | #60 |
|
| | |