AndroidHealthClinic

Koklyaev 110kg Snatch met één arm

Bezoekers in dit topic

jah dat is toch wel netjes ; )
 
Kan toch niet echt goed voor de rug zijn, wel knap.
 
Omg super ! Erg knap
 
omg die squat
 
Dat geluid als die bar neervalt :d erg vet :O.
 
Vond zijn rug nogal krom trekken, maar is mijn gedacht he.

Mja techniek is niet perfect maar who cares. Als hij een 300kg raw front squat aan kan, zal die 100kg ok wel geen prob geven voor zijn rug.
 
Wat een facking sterke gozer is dat!

Trouwens, mischien ga ik dat ook eens proberen hoe hij die front squat doet. Ik hou mijn armen altijd gekruist maar dit ziet er wel een stuk fijner uit, of is dat slecht voor je polsen?
 
Wat een facking sterke gozer is dat!

Trouwens, mischien ga ik dat ook eens proberen hoe hij die front squat doet. Ik hou mijn armen altijd gekruist maar dit ziet er wel een stuk fijner uit, of is dat slecht voor je polsen?

de bar moet op je schouders liggen, hij rust dus niet op je polsen.
 
omg ANIMAL!!
Die 110kg zien er uit als roze db's bij hem...hoe groot is die dude??
 
Erg sterk alle bij!
 
Trouwens, mischien ga ik dat ook eens proberen hoe hij die front squat doet. Ik hou mijn armen altijd gekruist maar dit ziet er wel een stuk fijner uit, of is dat slecht voor je polsen?

Niet slecht voor je polsen, kan in het begin wel even onaangenaam voelen als je polsen nog niet flexibel genoeg zijn, maar dat betert.
Het is trouwens ook een veel functionelere (en de orginele) versie van de front squat, zo kan je het gewicht van de grond cleanen en dan front squatten of boven het hoofd drukken.
 
check hoe makkelijk hij hier 253kg cleant,al een aantal jaar geleden
 
Back
Naar boven