Fitness Seller

Nieuws Jaarlijkse beginnerswedstrijd te Papendal

Bezoekers in dit topic

wimwam

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2004
Berichten
1.429
Waardering
21
Lengte
1m80
Massa
120kg
Beste krachtsporters,

Zoals eerder vermeldt zal er een wedstrijd powerliften worden gehouden voor sporters die nog nooit meegedaan hebben met een powerliftwedstrijd.

Deze beginnerswedstrijd zal wederom gehouden worden in het krachtsportruimte in Papendal.
De datum voor deze wedstrijd is vastgesteld op:

24 mei 2009 aanvang 12.00 uur

De weging zal beginnen om 11.00 uur. Op deze tijdstip zullen alle deelnemers aanwezig moeten zijn.
Op deze dag zal er een wedstrijd worden gehouden waar al de drie onderdelen, kniebuigen, bankdrukken en deadliften, zal worden getild. De deelname kosten voor deze wedstrijd zal 6 euro per atleet bedragen en voor de winnaars zal er een prijs klaarliggen.

Tijdens deze wedstrijd mag er gebruik gemaakt worden van riemen en bandages voor de polsen en knieën. Kniebuigpakken, deadliftpakken en bankdrukshirts zijn niet toegestaan.

Wil je meedoen mail dan je naam, geslacht, lichaamsgewicht naar workshop@powerliftingbond.nl

Heb je nog vragen wat betreft voeding, trainingsschema of iets anders mail dan gerust.

Graag zien we je terug op 24 mei,

Met vriendelijke groet de powerlifting selectie,
 
Wat moet ik me hierbij precies voorstellen?
Is dit ook voor mensen die maar een totaal van 400 hebben op de grote 3?
 
Wat moet ik me hierbij precies voorstellen?
Is dit ook voor mensen die maar een totaal van 400 hebben op de grote 3?

Ja, al of minder

zie hier de uitslagen van vorig jaar
[Link niet meer beschikbaar]
 
Zou je bv. ook een deadlift only kunnen doen?
 
Waarom zijn toch bijna altijd die wedstrijden powerliften/strongman in het noorden of zuiden van het land:(. Is altijd meer dan een uur rijden voor mij.
 
Maak ik een beetje kans als 16 jarige met de volgende stats:

dl 1x140
sq 5x110
bp 5x65

68 kg
 
Waarom zijn toch bijna altijd die wedstrijden powerliften/strongman in het noorden of zuiden van het land:(. Is altijd meer dan een uur rijden voor mij.

Volgens mij ligt Papendal niet in het Noorde en ook niet in het zuiden, dus ....... ???
 
Papendal ligt in Arnhem
 
Volgens mij ligt Papendal niet in het Noorde en ook niet in het zuiden, dus ....... ???

Ik heb idd verkeerd gekeken, ik namelijk papendal ingevoerd, maar hij gaf toen papendrecht aan, wat dus de hele andere kant op is. My bad.
 
Hebben er al mensen zich ingeschreven?
 
Hebben er al mensen zich ingeschreven?

Dat weet ik niet.

Dus als je hebt ingeschreven laat hier dan een bericht achter.
Idee?
 
philosopher en seagal zijn van de partij
 
Laatst bewerkt:
Mijn broertje
Colin B is van de party

16 jaar
-75 kilo
stats ?
 
leuk de eerste inschrijvingen stromen binnen (-:
Ik hoop dat deze wedstrijd weer net zo'n succes wordt als vorig jaar.
Voor degene die meedoet. Succes met je voorbereiding!

Groeten, WimWam
 
is dit elk jaar? misschien doe ik over 2 jaar wel mee als ik beetje redelijke stats heb :o
 
Back
Naar boven