| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | HG Hollandse Biesbosch (keltfest) Hier nog mensen die 31 mei en/of 1 juni meedoen?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Vanzelfsprekend! Deze wedstrijden horen bij de NK-serie dus moeten we wel meedoen. Zelf doe ik alleen 31 mei mee want de volgende dag doe ik de Sterkste Man van Amsterdam. Ik denk dat Tjok ook wel mee doet en Stahmixson zal er wel als scheidsrechter zijn (vanwege zijn knie).
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Schotland Geslacht: M
Karma Power: 21 | Ook onze Langfeust maakt de zaterdag hier zijn debuut |
| | |
| | #4 |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Oh shit, die was ik helemaal vergeten. Onze Gallier!
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | 31e ben ik aanwezig, 1e niet i.v.m. Sterkste man van A'dam.. |
| | |
| | #7 |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Moet je echt. Het is een geweldige freakshow!
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | hoeveel is de entree? en nog een interesse vraagje van een maat van me, waar train je eigenlijk op die onderdelen?
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic |
| | |
| | #9 | |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 | Citaat:
Ik train de onderdelen zoals weight for distance, hamerslingeren en kogelstoten vaak op een veld vlakbij mijn huis en anders train ik in Hank bij Dirk en Arend (die broers die ook in Voorschoten trainen) en daar kan ik ook hooggooien en de boomstam trainen. Een andere optie is om bij Wout Zijlstra op de boerderij te trainen maar dat doe ik niet meer want dat kost me teveel tijd i.v.m. het heen en weer rijden.
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #11 | |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Citaat:
Sterkste man van A'dam is C-wedstrijd, Sterkste man van NL toch niet...!?
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #12 |
Blog Berichten: 19 Karma Power: 26 |
| | |
| | #13 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Aahh, de VIP's.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | Citaat:
in feite komt het er dus gewoon op neer dat je zelf uit moet zoeken waar je traint, hem kennende komt er dan weinig van terecht, maar hij wil sowieso gaan kijken.. dus wie weet slaatie wel om en heb je een nieuwe concurrent
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic | |
| | |
| | #15 | |
__________________ BRING ON THE PAIN!......I like to see a good friend again! When a viking goes berserk.....Log Viking's blog | |
| | |
| | #16 | |
hij kan in ieder geval al gruwelijk ver gooien en heeft ook wel de highland bouw denk ik? 1.85-1.90 bij 117-118 kilo ik zal je aanbod is voorstellen aan hem
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic | |
| | |
| | #17 | |
Btw zijn stats zijn best aardig voor de HG, als hij nu ook nog heel explosief kan zijn en een goede coordinatie heeft dan klinkt het redelijk ideaal.
| | |
| | #18 | |
coordinatie zit wel goed, explosieviteit weet ik niet, maar kan aan gewerkt worden
| | |