Fitness Seller

Het grote pics & vids topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bedoel je het terug opvangen voor de tweede rep of iets anders?

meer dat hij de jerks als het ware voor zich vangt ipv zn hoofd er door heen te duwen. Ben natuurlijk geen oly lift expert, maar het viel me op :p wellicht is dat zo dat hij hem de 2e kan opvangen
 
Laatst bewerkt:
ongelooflijk hoe sterk deze man is in bankdrukken

http://youtu.be/l84vmuuuHRg

Deze gast is echt badass. Valt me altijd op dat hij altijd lift in een soort Basic Fit achtige gym, en het lijkt erop dat hij random personen vraagt om te spotten die soms geen idee hebben wat ze moeten doen.???
Erg moedig van hem met zulke gewichten.
 
Deze gast is echt badass. Valt me altijd op dat hij altijd lift in een soort Basic Fit achtige gym, en het lijkt erop dat hij random personen vraagt om te spotten die soms geen idee hebben wat ze moeten doen.???
Erg moedig van hem met zulke gewichten.

die beschrijvingen ook van zn videos soms:

ja we zijn verhuisd en hier kan je niet echt chill vissen dus ik ben maar weer wat meer gaan benchen

brb 410 benchen op dat bw omdat 'je hier niet zo chill kan vissen' :roflol::roflol::roflol:
 
die beschrijvingen ook van zn videos soms:

ja we zijn verhuisd en hier kan je niet echt chill vissen dus ik ben maar weer wat meer gaan benchen

brb 410 benchen op dat bw omdat 'je hier niet zo chill kan vissen' :roflol::roflol::roflol:

:p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Polen is (en terecht) goed vertegenwoordigt!
 
Back
Naar boven